MEN...! [Riotminds, läs detta nu] *oj, långt brev*
... om man nu beskrev Mithrill lite mer änn de få fem raderna jag har hittat om det.
Man skulle ju kunna skriva en hel bok om metallen [EXTREMT tråkigt att läsa men ändå].
Jag menar Riotminds kan väll klura lite och sedan skriva ner ANDRA metaller i så fall, men då gör dom ett misstag. Då skapar dom nämligen saker endast för deras egna inrtessen... eller?
För den största delen av rollspelare vill väll ha kvar Mithrill?!
Jag menar det är ju ett stort problem att beskriva mithrill, men det är ju för att ingen har gett info om den!
Te.x kan ju Riotminds ge ut...
Smedernas handbok
I denna bok kan mna ju lägga in info om dvärgar men också kartor över gamla katakomber som är lämnade av gamla furstar, där man nu kanske skulle kunna hitta en lite peng.
Så varför inte lägga in ett "gruv-äventyr"?
Alltså skulle boken innehålla detta:
* "Gruv-äventyr"
* Info om dvärgar och deras gruvor
* Metall information
* Utrustnings lista med typ priser
för metaller och liknande
* EXTREMT fin fina bilder av mästaren Bergting
[hehe, kanske över drev lite...]
Tjaa... det här är väll allt en bok ska innehålla i alla fall kommer jag inte på mer nu men det brukar trots allt Riotminds själva vara ganska bra på.
*syftar på Grundboken: DoD 6.0*
Och jo en sak till!
Ingen behöver väll kommentera och dra igång en debatt om vad jag tycker om grundboken ELLER Bergtings målningar!
Jag bestämmer faktiskt SJÄLV vad jag tycker om, och dessa ändlösa debbater om vad som är RÄTT och vad som är FEL har jag börjat tröttna NÅGOT på. [jag har faktiskt skapat en själv en gång i tiden!]
Så snälla min åsikt har jag, ingen annan behöver säja vad jag ska tycka, det vet jag jätte bra själv.
MvH Martin