Nekromanti Moderatorer etc...?

Elias_UBBT

Veteran
Re: Trams!

Hoppas absolut att du(foggmock) inte får en moderator position just pga ditt inlägg där du säger dig vilja ha den för att få en maktkänsla...
Där emot e det imponerande att du berättar vilka dina riktiga motiv är.

------------------------------
Dum vivimus vivamus
Elias

Sodivra

Champion
Tolkar du inte in lite nu?

När jag sa:
Det är ju kul att hjälpa till, vara med och skapa..

Så menade jag själva det här forumet. Moderatorerna och redaktionen är ju dom som gör forumet möjligt. Att vara med och sköta en sida på internet är ju ett projekt som gör folk glada. Förhoppningsvis. /images/icons/wink.gif På samma sätt som när man skriver rollspel.

men den kunskap och kreativitet som åtskilliga av de enskilda användarna besitter bör inte nedvärderas.

???? Det vet väl alla? Jag har ju faktiskt rollspelsmakarforumet som favoritforum, så..

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

Targon

Hero
Re: Tolkar du inte in lite nu?

"Moderatorerna och redaktionen är ju dom som gör forumet möjligt. Att vara med och sköta en sida på internet är ju ett projekt som gör folk glada."

Så du menade enbart det websideadministrativa köret? Det låter ju enbart tråkigt. Varför vill du syssla med något sådant trist i stället för att som enskild användare tidvis kunna tillåta dig att bara flumma runt. Men va fan, gör som du vill.

- Targon, skrivare

Re: Paradoxer hit och dit

Kan inte du förklara för mig lite mera, jag tror inte jag förstod riktigt. Det där med ironi förstod jag, men inte var det passar in i sammanhanget....

Weeha!

Targon

Hero
Jösses!?!

Jag blir så trött...! /images/icons/shocked.gif

Föreslår att vi lägger ner. Ni vinner. Grattis.

- Targon, skrivare<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Targon on 2001-07-31 10:31.</EM></FONT></P>

Sodivra

Champion
Re: Tolkar du inte in lite nu?

Uppenbarligen finns det ju folk som tycker om det..
Och jag menade även moderering.. (Eller vad det heter..) Jo, sidan behöver moderatorer! /images/icons/smile.gif
Att sköta en sida, även som moderator, kan säkert vara nog så tillfredsställande eftersom man får se lönen för sitt arbete i form av en trevlig sida.

Och sedan är det ju, som andra sagt, och som jag också hade tänkt säga, kul med makt! /images/icons/smile.gif

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

F'låt snälla Targon...

...det var inte alls menigen att du skulle bli putt och bara ge upp sådär. Tanken var att vi skulle ha en mogen och intressant kvasifilosofisk barbarisk gräsligt högljudd diskussion med många adjektiv. Jag hoppas vi kan diskutera i framtiden ändå....

Weeha!

Targon

Hero
Hej, här är jag!

Tro inte moderatorn skulle gilla det. Men för all del, kom med ett påstående som jag kan hacka på. Det skulle vara mig ett sant nöje. Risken är dock att tråden låses illa kvickt.

- Targon, skrivare

Re: Hej, här är jag!

Kommunism är ett fungerande statskick som borde testas i fler länder. Jag tror att det skulle vara bra för de ländernas ekonomi att bli kommunistiska. Dessutom stimulerar kommunism människovärdet och leder till större jämlikhet mellan människor.

Weeha!

Targon

Hero
Jaha!

Säger du det så får jag väl tro dig. /images/icons/wink.gif

- Targon, skrivare

Re: Jaha!

Näääääääääää, jag sa ju så där bara för att jag ville att du skulle angripa det....kommunism är inte alls något som jag tror på.jag är moderat egentligen.....

Weeha!

Targon

Hero

Struntar faktiskt i om du är kommunist eller moderat. Starta en ny tråd med ett bra diskussionsämne om rollspel. Jag vet att du tycker att jag är en besserwisser. Du får tycka det om du vill. Jag bryr mig inte.

- Targon, skrivare

Nääääää, jag tycker inte att du är en besserwisser, det är bara du som känner så..fast det är bra..lite självkritik är alltid bra..Men oroa dig inte Targon, jag uppfattar dig inte som besserwisser. Eller kommunist. Eller moderat.

Weeha!

Targon

Hero

"Men oroa dig inte Targon, jag uppfattar dig inte som besserwisser. Eller kommunist. Eller moderat."

Att jag är besserwisser står till och med i min användarprofil, så det är inget jag hymlar med. Däremot är jag mycket tacksam att du inte håller mig för en kommunist eller en moderat. Puss och kram på dig för det, herr Caen Ka-sun-dor!

- Targon

"On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Oj! Och så kan du franska...vad imponerande... så du tror på intuition och inte förnuft verkar det som enligt ditt citat...det är ju också en åsikt. Eller tror du på intuition och inte det saker och tings yttre utseende, eller...Citatet är ju öppet för tolkning om man säger så...

Weeha!

Targon

Hero

Du var verkligen på hugget idag! Nåväl, du frågade om citatet. Jag tror att verkligheten är mer komplicerad, mångfasetterad och djupare än vad vi någonsin kan erfara blott med våra perceptibla organ. Jag tror man griper verkligheten bättre med hjälp av hjärtat, dvs genom sympati, fantasi, känsla och omsorg om sina medmänniskor. Dessa ord, som för övrigt är stulna från Le Petit Prince av Antoine de Saint-Exupéry, tycker jag passar alldeles utmärkt som en beskrivning av min egen grundläggande livsfilosofi och således även som ett väl valt varumärke för mig själv på forumet.

- Targon

"On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.