Re: Den frågan...
Utan att förringa de produkter som släppts till DoD6, så skulle jag nog vilja påstå att det är lite "snällt" att påstå att sju produkter släppts på två år. Givetvis är uttalandet helt sant, men jag och många andra tror jag tycker att varken en hög rollformulär, en spelledarskärm eller en spelarmapp riktigt räknas.
För att besvara din fråga så skulle jag personligen utan tvekan köpa en "produkt" i kvartalet (och sannolikt också en varannan månad), om de höll samma omfattning och kvalitet som Vildhjarta, Jorges eller Snösaga (och ja, jag är fullständigt medveten om vilken otrolig skillnad det är i bredden på t.ex. Vildhjarta och Snösaga, men de är alla tillräckliga, och det avspeglade sig i priset om jag inte missminner mig). Jag skulle däremot tycka att det var lite trist om tre produkter i rad, om en utgivningstakt på 1/kvartal hölls, var saker i stil med spelledarskärm, rollformulär och spelarmapp.
Och ja, alla vet att RiotMinds är heltidsarbetare med lite fritid, men detta är något som goda konsumenter kan ta liten hänsyn till. Speciellt när de ombeds ställa upp ramarna för sin idealproducent =)
Med ursäkt för sent svar (inte så aktiv här) och med hopp om fortsatt god kvalitet...