Anthrox
Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Nått sånt.Formulering på ingen info? Jo, det kan jag ju göra. Du menar att det stärker att du inte sitter och smyghåller på speluppläggsinfo?
Nått sånt.Formulering på ingen info? Jo, det kan jag ju göra. Du menar att det stärker att du inte sitter och smyghåller på speluppläggsinfo?
OH my sweet lord, är du på riktigtInformation om spelet: [Väktaren fryser den han väktar]
Tänker mig att det betyder att Väktaren riskerar även stoppa bybors fixande under nattfasen.
Kan ju vara bra att byn får reda på denna spelmekanik.
Satt å drällde med en massa brus-kommentarer om det här med Väktaren å frysa som ni till slut slapp seSidd missar sin egna deadline
SameInformation om spelet: [Du har ingen information om spelet]
Låter som en role blocker. Alltså kass att väkta siaren. Alltså ytterligare en ulv-buff.Information om spelet: [Väktaren fryser den han väktar]
Tänker mig att det betyder att Väktaren riskerar även stoppa bybors fixande under nattfasen.
Och, med den här informationen som du haft hela tiden, så tyckte du ändå att man skulle ifrågasätta att Sub-Zero hade en förmåga utöver miller?Information om spelet: [Väktaren fryser den han väktar]
Dumt. Inte ulvigt, men dumt.Jaha: är det Miller och Nattmord?
Skulle vara intressant å veta om det är fler som har mer än 1 Förmåga eller om PoceBowl-Anthrox sticker ut här?
Hoho, ja det hade varit bra att gått ut med det direkt. Men vi hade förstås redan förutsatt att vi skulle riskera våra powerroller genom att massouta.Information om spelet: [Siare och väktare går lätt att hitta om ulvlaget får rätt info]
Vad ger detta?
JappSå antiklimaxen av ”överenskommelsen” var att väktaren blev outad av en annan ”bybo”?