Anthrox
Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Känner du till min förmåga? Du behöver bara svara ja eller nej.Absolut inte ett citat, men the gist av min info är att "Sub-Zero är miller".
Känner du till min förmåga? Du behöver bara svara ja eller nej.Absolut inte ett citat, men the gist av min info är att "Sub-Zero är miller".
Miller är en varulvsspelsroll som innebär att en sias röd, trots att en än bybo.Vänta... nu är jag förvirrad... Jag trodde du var ngn som hette miller...men du är subzero....vad är då Miller för ngt?
AhMiller är en varulvsspelsroll som innebär att en sias röd, trots att en än bybo.
Låter knarkat. Då tror jag snarare att du o Vimes är ulvar som spexar.Fick en tanke precis, lite sprunget ur Vimes outande. Det står inget om det i mitt roll-pm, men Sub-Zero i första spelet (Bi-Han, som är typ "god") dör och kommer sen tillbaka i andra spelet som Noob Saibot (som är skurk). Så det finns nog en liten risk att ifall jag blir nattmördad så kommer jag tillbaka som ulv. Kan vara ytterligare en anledning till att jag är miller, för att maskera en sådan övergång.
Nej, utöver att du är "miller" vet jag inget mer.Känner du till min förmåga? Du behöver bara svara ja eller nej.
Hur då?Jag kan bekräfta @Anthrox claim.
Ja, udda. Men jag tycker vi låter fler outa innan vi börjar veva loss.
Det här tror jag är helt osant, Sidd. Jag är nog den spelare som är minst bekymrad över outning.Du är alltid väldigt försiktig med att outa saker
Har fått för mig att när lyfter sånt så får jag alltid skit om att jag fiskar någotDet här tror jag är helt osant, Sidd. Jag är nog den spelare som är minst bekymrad över outning.
Du får gärna peka på tidigare spel där jag varit negativ mot outning så kan vi ha ett samtal om hur det skiljer sig och sådär.
Du menar på vem som ska säga vem de är?Jag börjar tycka det är dags för Sidd att outa karaktär.
@StradhLestat du har inte lust att revidera ditt beslut?
Nej, men det står typ "Sub-Zero är miller". Så jag kan bekräfta Anthrox claim.Hur kan du påstå att just Anthrox är miller: inte fasiken står det i ditt PM?