Varulv MORTAL KOMBAT (R1)

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Du menar på vem som ska säga vem de är?
Sure.... jag släpper @Big Mama fri för stunden och säger @Sidd då? eller?
Om du vill alltså. Det här helt okej att ligga kvar på att vilja att BM outar karaktär, men jag tycker det känns som att Sidd försöker brusa loss för att flyta fokus till andra saker än det som händer.

Om du vill alltså. Det här helt okej att ligga kvar på att vilja att BM outar karaktär, men jag tycker det känns som att Sidd försöker brusa loss för att flyta fokus till andra saker än det som händer.
Här är väl jag kanske trög.... men jag vill bara få svar genom kedjan....att jag valde big m efter att jag valt en som redan outat, var för att jag inte kunde minnas att big m skrivit ngt,,,,, lite pinsamt att skicka bollen vidare en gång till till någon som redan sagt sitt..... så ja...bollen till @Sidd

Brynolf

Dum fan
Nu var det inte du som skulle styra spelutvecklingen med ordningen på vem som ska outa😇
Jag föreslog purgatorisk ordningsföljd, dvs vi röstar på den vi vill ska outa härnäst. Det här med pingpong är nåt nytt påfund för mig 😀

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
Helllooo alla gulliga fighters!

Startar direkt med ett par regelfrågor, just när ni trodde att jag omöjligt kunde ha fler. :)

1. Efter en runda är stoppad, får man gilla eller andra emojis eller är det totalstopp. Jag brukar ha många poster kvar att läsa kl 21 och inte hunnit med att reagera innan rundastopp.

2. Vad är WRNU? Jag borde veta men nu står det still.

Om ni erfarna säger att vi ska outa våra roller och förmågor enligt någon viss ordning, så inte mig emot.

Jag är bybon Cassie Cage. Jag har inte fått någon förmåga.

Ska jag berätta "information om spelet" också?

Röst: @Antrox

Lite väl bekvämt att så här tidigt gå ut med både det ena och det andra för att rentvå ett ulveri. Om du nu är Miller så förstår jag att du är tvungen att outa men jag tycker inte vi kan ha kvar en sådan här tveksam figur så i brist på bättre förslag, sorry Antrox, du får offras.

Sysp

NNO

Startar direkt med ett par regelfrågor, just när ni trodde att jag omöjligt kunde ha fler. :)

1. Efter en runda är stoppad, får man gilla eller andra emojis eller är det totalstopp. Jag brukar ha många poster kvar att läsa kl 21 och inte hunnit med att reagera innan rundastopp.

Om ni erfarna säger att vi ska outa våra roller och förmågor enligt någon viss ordning, så inte mig emot.

Lite väl bekvämt att så här tidigt gå ut med både det ena och det andra för att rentvå ett ulveri. Om du nu är Miller så förstår jag att du är tvungen att outa men jag tycker inte vi kan ha kvar en sådan här tveksam figur så i brist på bättre förslag, sorry Antrox, du får offras.
Välkommen in!

1. Du bör nog inte ens gilla poster efter deadline?
2. www.rollspel.nu

Din röst är felstavad. :) Vem vill du ska outa härnäst?

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Kan vi i största mån undvika att kommentera folks outningar innan alla har outat? Så vi inte råkar tipsa ulvarna om något som är fel.

Sidd

”Bybo”

Om jag fattat rätt så ska du nu skicka vidare ”bollen” till en annan spelare som ej ännu outat👍

Välj nån av mig Sidd, Octa, Hägern😇

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Här förstår jag inte hur du tänker. Om @Anthrox är miller (som är en etablerad roll, även om den bara använts till ulvmillers det senaste året) så är det inte konstigt att outa det. @Vimes bekräftar att han fått information om att rollen Anthrox claimar är kopplad till förmågan.

Om det här är helt draget ur ulvröven så är det en rätt långsökt ulvplan. Vettigt att en siare siar Vimes i så fall, för om han ljuger gör ju Anthrox rimligtvis det. Onödigt att sia Anthrox. Han kommer sias som ulv oavsett om han är det eller inte.

@Vimes : vet du att Anthrox roll är specifikt bybo-miller? Eller vet du bara att rollen sias som motsatt fraktion?

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Säg det till Vimes👍😇🤝
Eller bara outa din roll nu, där du redan lajkat uppmaningen att göra det men kommenterar annat istället. Att ”leta efter en bra bild” och ”ha problem med att klistra in den” läser jag som varulvska för ”lusläsa karaktärslistorna och hitta på en lögn”

Sidd

”Bybo”
Jag är Kung Lao.
IMG_8975.jpeg
Vidare så har jag ”Information om spelet” som jag tycker är vettig för byn att den kommer ut i R1.

Passar vidare bollen med en ytterkross över hela ulvamittfältet till @Brynolf

Egentligen vill jag ha in @Octagonal i spel men denne lär väl lågflyga vidare.😉