Jag har förklarat varför jag tyckte att du stack ut. Du hade en helt annan linje än de flesta andra, när det gällde hur siaren värderades jämfört med nattmord:
Du var också tidigt ute med att lyfta massoutning för siarna vilket stack ut då, och fick väldigt mycket mothugg från tråden. Det för mig är att sticka ut och potentiellt försöka driva byn mot något.
Din skrivstil/spelstil är också långt ifrån min så precis som jag skrev ovan så har jag en bias att läsa dig som röd och andra som spelar mer som mig som gröna. Det är ju inte bra för mig för du lär ju alltid spela såhär och kommer vara scum i minoritet av gångerna, så jag försöker jobba på att läsa dig mer neutralt precis som jag skrev ovan.
Att Basse smörar för mig är en tell att vi ulvar ihop? Vinbägar du sönder dig nu?
Varken Big Mamas eller Rasmus klag på att jag är lite för genomtänkt och aktiv för att vara by, kan jag göra nåt åt precis som jag skrev ovan. Lika lite som du kommer sluta fladderskriva kommer jag låta bli att försöka analysera och presentera mina tankar strukturerat. Tycker dock att det är märkligt att du ser Rasmus post att jag är aktiv som att Rasmus pekar på att jag är ulv men när Big Mama skriver samma sak tycker du att det är en ulvtell på att vi samspelar.
Om massouta siare för att förekomma ulvarna tycker jag fortfarande:
absolut inte.
Ja, ulvarna kan gömma sig bland siarna för de vet vilka som är i spel. Men just nu är de värdefulla siarna (äkta vilken troligen är i spel då den är fem feta poäng för ulvarna att köpa nattmord för, och kanske galen vilken bara är i spel ifall ulvarna behövde flera ströpoäng) dolda bland övriga bybor - att outa dem och sätta feta måltavlor på dem redan innan de har hunnit jobba är dåligt VJVS-spel och även dåligt i det här upplägget.