Antingen har sysp rätt och jag är ulv och strad är bybo. Eller så jar han fel och jag är grön. Och jaaa vad säger det om Strad? Det börjar på N.Se #414. Antingen har Sysp rätt eller Impetigo.
Antingen har sysp rätt och jag är ulv och strad är bybo. Eller så jar han fel och jag är grön. Och jaaa vad säger det om Strad? Det börjar på N.Se #414. Antingen har Sysp rätt eller Impetigo.
Inget jag tänker berätta för dig. ;-)Har du bytt trosor än @Big Mama för jag vacklar här
N?Antingen har sysp rätt och jag är ulv och strad är bybo. Eller så jar han fel och jag är grön. Och jaaa vad säger det om Strad? Det börjar på N.
Du är bybo och siare.
Jag är inte ute efter att detta ska övertyga mig eller övriga bybor.Som sagt: om de köpt EN annan siare kan den bara gå emot PM-snack genom att motclaima och då står ord mot ord. Det funkar inte med två eller fler siare.
jag menade att jag funderar på att byta röst, men det var ett försök till skämt om att du sa att jag bytte åsikter lika ofta som folk bytte trosor - men få är jag med på att du fortsatt har uteslutit att jag är röd nen inte mycket mer till motiveringInget jag tänker berätta för dig. ;-)
Om du menar om jag kommer byta röst så gör jag inte det nu. Jag tror varken att Stradt eller Brynolf är röda så det känns inte rätt. Jag bytte mot min övertygelse i slutet på R1 men nu ser jag ingen mening med det.
Så länge det inte blir något drev på någon av dem jag ser som rödast (Biobunker, Hägerstrand, Octagonal, Imetigo) så kan jag lika väl sitta still i båten. Varför jag ser dem som rödast? Uteslutningsförmåga. De andra har varit mer hjälpsamma för byn som jag ser det. Säkert bortkollrad här och var men en gör så gott en kan.
what? Vad menar du med detta? Vem har lurat nybörjare?Eftersom nu spelet degenererat till att lura nybörjare och attackera dem känner jag ändå att jag har moralisk high ground
Noterar i anteckningsblocketJädrans vad @Octagonal kämpar på och hjälper byn bra…
Måste var ludet där!
Börjar på N och slutar på AAADA!N?
Eller så har Impetigo rätt och så är Stradh röd.
Menar du allvar här?Eftersom nu spelet degenererat till att lura nybörjare och attackera dem känner jag ändå att jag har moralisk high ground
Jag undrar också om input. Hade du sagt till chattis att "utesluta Rasmus"?Vad var input?
Lägg upp bilder på dessa anteckningar från anteckningsblocket dåNoterar i anteckningsblocket