BiobunkerVII
Kaoskardinal
NU blir det vinbägarnas vinbägare ((Jag kan nog inte skriva fler gånger hur mitt schema ser ut och att jag loggat in varje dag efter jobbet. I dag är det fredag och jag slutar en timme tidigare. Har du på allvar missat det jag skrivit eller menar du att det inte stämmer som jag skriver? Jag är genuint förvbluffaf över att detta fortfarande är en fråga (som sagt, vad skulle ulvrationaliteten bakom detta vara? Jag har fått drev mot mig varenda runda pga att det av nån anledning ses som ulvtell))
Jag misstänker att @RasmusL är ulv. Jag misstänker och hoppas att @damogn är ulv eftersom hen betedde sig pissigt tidigare och om det inte var ett ulvspel vore det trist.
Sen är du @BiobunkerVII en bra ulvkandidat. Just nu agerar du typ förnuftets röst (Brynolf och Hägern fyllde de skorna tidigare) men du har ju egentligen sagt och gjort ganska lite (med brasklappen att jag missade större delen av förra rundan).
@Sidd har mer än någon annan hojtat om hu ulvigt det är att inte närvara i tråden på kontorstid så han kan avsolut vara ulv. Å andra sidan tror jag har har hojtat på typ exakt samma vis de flesta spel senaste tiden (fattar fortfarande inte varför…)
@StradhLestat blev ju ”grönad” av Octa, det blir ju vinbägare men jag landar nog i att jag tror att det är en dubbelbluff, dvs att Stradh faktiskt är grön men iom att han varit i skottlinjen tidigare så skulle ”grönandet” röda honom ytterligare så att han blir ulvarnas nästa byoffer (att ni tar ut honom efter Octa OM ni lyckas lägga första rösten på Octa nästa runda).
Big Mama är svårläst men mindre talar för henne än de ovan antar jag.
Om Impetigo är röd och ger oss följande att jobba med.
Antingen grönar han sina medulvar för han låtsas ju fortfarande vara grön, eller också inser han att klockan klämtar för honom och då finns hans polare antingen i rödade eller i mitten. (det är här vinbägaren kommer in, vi har ju 5-åringar med oss, ja jag tittar på dig Sidd) Men va fan det är ju alla Bonker hur tänkte du nu? Jo men häng med.
Vem sticker ut? Jo Big Mama, varför har Impetigo inget att säga om Mama - beröringsskräck.
och sen vetefan om jag inte läser att damogn är tredje ulven.
Allt landar i hur vi tror att Impe skulle agera