Varulv [MU6] - R4

damogn

Swordsman
Ok men fokusera nu.

Vi har två möjligheter nu:
1) Impe är röd -> Finns 2 ulvar kvar
2) Impe är grön -> Finns 3 ulvar kvar

Det kommer antagligen ett nattmord till. Om de har köpt extra nattmord kan det komma 2.

Så om 1) gäller och de får in två mord så är det i värsta fall 3 bybor mot 2 ulvar
Om 2) gäller är det i värsta fall 2 bybor mot 2 ulvar.

Vi måste gardera oss för att det skulle bli 2 mot 2 i nästa runda och därför ha en plan för snipe.

Frågan är vem? Vi måste vara överens.
Tänkte ju fel... 2 gäller är det 3 ulvar mot 2 bybor och game over.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Jag har inget att göra.

Ska vi diskutera Rasmus då.

Vad tycker du om dennes spel denna gång gänfört med annars?
Jag. har väl redan sagt att jag ser Rasmus som en möjlig/trolig ulv, att han dessutom är frånvarande stärker ju inte hans kort

Och ni kan för fan inte komma med invändande teorier soå här sent i rundan Impe och Sidd... ingen (läs jag) hinner ta ståndpunkt på sådant num vilket kanske är meningen...... Jag måste chansa på att octa är rätt...annrs är vi räkta...men det är vi annars oxo,,,,,på konstig switch i första...Misad plan i andra..... antingen är octa ulv och det är över...eller så ör han byybo/siare...ochj då finns en chans om än slim

damogn

Swordsman
Öööööh... Om Impe är ulv har alltså alla ulvar röstat på honom (utom han själv). Är det rimligt? Sker sådant i sena omgångar?

Impetigo
StradhLestat (2), damogn (3), Octagonal (13), RasmusL (49), Sidd (59), BiobunkerVII (91), Big Mama (140)
Octagonal
Impetigo (32)

Öööööh... Om Impe är ulv har alltså alla ulvar röstat på honom (utom han själv). Är det rimligt? Sker sådant i sena omgångar?

Impetigo
StradhLestat (2), damogn (3), Octagonal (13), RasmusL (49), Sidd (59), BiobunkerVII (91), Big Mama (140)
Octagonal
Impetigo (32)
Ja...fullt m,öjligt för att de vet att IMPE pker om alla riktiga bybor röstar där...då är det bättre att visa sig som bybo

BiobunkerVII

Kaoskardinal

Impetigo
Octagonal
Impetigo (32)
det var min fråga tidigare, samtidigt är Morsan och Sidd färre än byborna så de måste smälta in