StradhLestat
Hero
Minns jag fel när jag säger att det var bybor som jagade mig med blåslampa i R1 och R2? Ulvarna stod bara brevid och garvade åt grillad väktare
Haha, ja, jag återgår till att tänka att bybor inte klarar av rationellt tänkande jag menar, Octas stunt var ju svinsnyggt, men INGEN ifrågasatte det. How can that be liksom.Och du @Anthrox
Vi blev avbrutna i den här diskussionen, men du var rätt säker på att byn skulle lösa en sån situation, eller hur var det?
du bör ju ha med dig att vi hade tokflyten att sysp grönade OctaHaha, ja, jag återgår till att tänka att bybor inte klarar av rationellt tänkande jag menar, Octas stunt var ju svinsnyggt, men INGEN ifrågasatte det. How can that be liksom.
Fast det gjorde han ju inte. Byn visste ju att ni hade lagt extrapoäng på något, så då måste en ju någonstans tänka att detta något kan vara att octa sias grön. Och det fanns inget som egentligen sa att Sysp var riktig siare, han hade likaväl kunnat vara naiv. Det fanns ingen som helst rim och reson i att bara utgå från att octa var legit, som så många bybor gjorde.du bör ju ha med dig att vi hade tokflyten att sysp grönade Octa
Att ställa till det för byn gör vi hela tiden! Jag tyckte du kom igång bra i spelet mot slutet. Sen är ju det här ett lagspel, och i just det här partiet var ulvarna det bättre laget.Tack till er alla att jag fick vara med. Det var väldigt spännande. Ledsen att jag bara ställde till det för byn hela tiden.
Äsch då, bybor är duktiga på att sätta fällben fär sig själva. Jag tyckte du gjorde ett grymt jobb när du väl började komma igång! Sen fick ni ju alla extremt tunnelseende vissa rundor, men det är sånt som händer@Vimes
@Sidd
@Octagonal
@Sysp
@Impetigo
@RasmusL
@Basenanji
@Big Mama
@Brynolf
@StradhLestat
@BiobunkerVII
@Hägerstrand
@Björn den gode
@Anthrox
Tack till er alla att jag fick vara med. Det var väldigt spännande. Ledsen att jag bara ställde till det för byn hela tiden.
ok...det fanns ganska många i byn som uppenbarligen inte höll med dig, och på riktigt ganska rövhattigt att komma in och idiotförklara alla bybor, men om det floatar din båt en fredagkväll så kör på detFast det gjorde han ju inte. Byn visste ju att ni hade lagt extrapoäng på något, så då måste en ju någonstans tänka att detta något kan vara att octa sias grön. Och det fanns inget som egentligen sa att Sysp var riktig siare, han hade likaväl kunnat vara naiv. Det fanns ingen som helst rim och reson i att bara utgå från att octa var legit, som så många bybor gjorde.
Du gjorde ett riktigt starkt förstaspel. Förbättringen gick så snabbt från din första ”är det meningen att jag ska läsa allt det här?” att jag tänkte att du var ulv och spelade förvirrad i början.@Vimes
@Sidd
@Octagonal
@Sysp
@Impetigo
@RasmusL
@Basenanji
@Big Mama
@Brynolf
@StradhLestat
@BiobunkerVII
@Hägerstrand
@Björn den gode
@Anthrox
Tack till er alla att jag fick vara med. Det var väldigt spännande. Ledsen att jag bara ställde till det för byn hela tiden.
Jag gjorde också allt för att manipulera dig hela vägen.....borde kanske ha dålig samvete för det@Vimes
@Sidd
@Octagonal
@Sysp
@Impetigo
@RasmusL
@Basenanji
@Big Mama
@Brynolf
@StradhLestat
@BiobunkerVII
@Hägerstrand
@Björn den gode
@Anthrox
Ja, du kom ju till och med och hälsade på under föreläsningen...Jag gjorde också allt för att manipulera dig hela vägen.....borde kanske ha dålig samvete för det
när jag tänker efter