Björn den gode
Swashbuckler
Det var ingen diskussion om vilket som var det starkaste laget i det här spelet. Grattis ulvar! Byn, inklusive mig själv spelade inte bra någon dag egentligen och det var en helt rättvis seger. En sak som kan vara värt att påpeka är det här med bleed, att det är väldigt lätt att ens känslor i spelet spiller över på hur man uppfattar personer utanför spelet. Det finns i rollspel, mycket mer i lajv men skulle jag säga ännu mer i varulvsspel där ens 'roll' är så väldigt nära en själv, särskilt om man är bybo. Jag är off-game inte sur på någon och tycker det var superkul att vara tillbaka och spela lite. Men känslorna i spelet är ju rent bioligiskt samma känslor som i verkliga världen, men samtidigt så är dom inte 'på riktigt'. Cch det är viktigt att komma ihåg att även om det är en tunn roll så är det en extremt annorlunda situation, där man till skillnad från i vanliga världen har som utgångspunkt att det _inte_ går att lita på sina lekkamrater.
Jag gick definitivt ur ett medmänskligt perspektiv för hårt åt @StradhLestat och vill passa på att be om ursäkt för det. Det var onödigt (oavsett om du varit ulv eller som nu där du inte var det) men lätt för mig själv att rättfärdiga i spelet då jag trodde du var ulv och min erfarenhet är att ju mer man kan stressa en ulv desto bättre är det för byn.
Slutligen grattis igen till @RasmusL det sista jag skrev till Brynolf i PM var att "jag hoppas att Rasmus är bybo för då har vi fortfarande en chans att vinna detta"
Jag gick definitivt ur ett medmänskligt perspektiv för hårt åt @StradhLestat och vill passa på att be om ursäkt för det. Det var onödigt (oavsett om du varit ulv eller som nu där du inte var det) men lätt för mig själv att rättfärdiga i spelet då jag trodde du var ulv och min erfarenhet är att ju mer man kan stressa en ulv desto bättre är det för byn.
Slutligen grattis igen till @RasmusL det sista jag skrev till Brynolf i PM var att "jag hoppas att Rasmus är bybo för då har vi fortfarande en chans att vinna detta"