Nekromanti Muhad och "De Orientaliska" Nationerna

Lund och Malmö (OT)

Jag tror att det är ganska mycket skillnad på dessa två städer, även fastän dom ligger så nära varandra. Jag säger själv negerboll och alla mina lundapolare säger också negerboll (eller chokladboll), men malmöskånskan är bredare och kanske lite torpigare :gremlaugh: (ta inte illa upp malmöbor) än den akademiska lundaskånskan. Detta kan nog bidra till att malmöbor säger negerbulle och lundabor säger negerboll.

Mvh Victor Palm...

...Som vet om att Malmö är 2,5 gånger så stort som Lund.

Lycan

Hero
Akta dig (OT)

"leninism och många andra ismer i grund och botten inte är demokratiska"

Nu kommer vi in på jävulskt känsliga områden här. Att du understår dig att kalla mig för i grund och botten odemokratisk gör mig inte glad, minst sagt. Kanske finns det andra personer på det här forumet som inte heller blir glada av att bli kallade för sådant.

Kanske är det inte smart att angripa politiska ideologier på ett rollspelsforum ägnat åt Eon.

Kanske inser man att användandet av ordet "svarting" inte var särskilt seriöst, och framförallt inte menat som någon sorts smygrasistisk förolämpning.

Kanske borde man ägna sig åt rollspel istället för politiskt korrekta tillrättavisningar.

Skärp dig. Angrip inte mina åsikter. Angrip ingen annan. Sluta hyckla. Sluta vara OT. Prata rollspel. Ha kul.

Förlåt, jag är enormt OT (även jag), och jag vet att sådana här arga dumheter inte bidrager till varesig stämning eller höjd diskussionsnivå. Jag ämnar göra en tapper ansträngning att följa mina egna råd.

- Lycan

ClaesFredrik

Veteran
Rasistiskt, JA!!!!

Oseriöst eller inte, det är ett rasistiskt uttalande och hör inte hemma på forumet. För övrigt har jag inte kallat dig odemokratisk... åven om du skulle kunna vara det.

ripperdoc

Myrmidon
Re: kontringsfråga

Cirefaliska upptäcksresarna har varit överallt! De har seglat runt Mundana, och de har plundrat och bränt så gott de kunnat. De lär vara det folkslag som kan Västlanden bäst, näst efter västlänningarna :gremlaugh:

/RipperDoc

Svarte Faraonen

ром и смерть
Vissa människor... (OT, men nog med det)

...känner uppenbarligen inte igen en OT-varning när de ser en. Fortsätt gärna diskutera privat, det går också, vetu. Men skippa OT:t, tack.

ripperdoc

Myrmidon
Låser tråden

Jag känner mig nödgad att låsa tråden då OT-diskussionerna fortsatt att spåra ut även efter två tillsägelser från Ymir. De som fortfarande anser att något som verkligen berör Eon inte är avslutat i den här tråden, ta det i sådana fall i en ny tråd, men bara om det tillför något. Hur frestande det än är bör inte verklig politik av någon form diskuteras på forumen, särskilt inte på Eon-forumet. Det finns långt mycket bättre forum för politikens outtömliga frågor.

Och ett tips: om man läser ett inlägg som man uppfattar innehåller rasism, personangrepp eller annat "opassande" material, meddela i första hand då en moderator, via PM, mail eller på annat sätt, så att vi får ta en titt på det. Det är förmodligen bättre än att ta upp det till diskussion, eftersom en diskussion som grundar sig på frågor rörande det jag räknade upp förut löper en överhängade risk att spåra ur.

/RipperDoc - städar