StradhLestat
Hero
Kom på fredag och repetera bedriften....så skickar det tydliga signalerSenast drack jag tydligen upp allt rödvin, om det händer igen går jag hem… så kan du pusha för mer och bättre rödvin också…
Kom på fredag och repetera bedriften....så skickar det tydliga signalerSenast drack jag tydligen upp allt rödvin, om det händer igen går jag hem… så kan du pusha för mer och bättre rödvin också…
Javisst! Det här evenemanget är öppet för alla som är intresserade.Är det ok att bjuda med sig ickeforumiter? (dvs. blivande forumiter, med tanke på att det var så jag registrerade mig)
Eller vänta, usel tråd-disciplin av mig. Jag menar att jag kommer förbi på fredag. Jag tar och postar i rätt tråd.Kul! Jag kommer förbi. Jag är ny på forumet, men sprang på ett par forumiter på spelkongressen.
Bah! HumbugKrockar med Rimbo Ungdomsteaterförenings uppsättning av En julsaga för min del. Tonåringen spelar Scrooge och det vill jag inte missa
Och för folk som eventuellt skulle vilja komma men inte har Swish för att de bor utomlands?Hur anmäler jag mig? Swisha 250 kr till 076-7771973 (Dan Algstrand) senast 3 november. Obs! Ange MunkCon, fullständigt namn samt födelsedatum som meddelande. Ifall konventet inte skulle bli av återbetalas hela summan.
@Dante ? Eller har vi någon annan lösning förundantagsfallen?Och för folk som eventuellt skulle vilja komma men inte har Swish för att de bor utomlands?
Funkar banköverföring?
Jag kan inte lova nått tyvärr! Hänger på tillgång till hundvakt.Jag hatar er.
Den helgen är jag på utbildning i Uppsala.
Tillbaka i stan mellan 18 och 19, det löner sig knappt efter det. Om inte Seter lovar spela ett sent pass jag kan hoppa in på nu att det inte blev av på Dancon.
Det var mycket vänligt av dig @Franz !@Beastslayer Om det inte funkar med banköverföring till Dante kan du göra det till mig så kan jag swisha honom när jag fått pengarna
Kan iaf då slå ett slag för PayPal, det har funkat smidigt för mig när det handlat om överföringar till utlandet.Och för folk som eventuellt skulle vilja komma men inte har Swish för att de bor utomlands?
Funkar banköverföring?
Det borde funka. Eller så kan jag ligga ute med pengarna och så ger du mig 250 bagis i näven när vi ses.Funkar banköverföring?
Perfekt! Det uppskattas.Det borde funka. Eller så kan jag ligga ute med pengarna och så ger du mig 250 bagis i näven när vi ses.