Jag blir automatiskt misstänksam när jag inte ens kan hitta en prislista på sajten utan bara får en massa "logga in!", "logga in!", "logga in!"-förfrågningar...Robert Jonsson said:Tror en del med valet av FundedbyMe har att göra med att både Åsa Roos och MylingSpel hade använt det till sina tidigare (lyckade) projekt. Tydligen var det någon form av diskussion på DanCon om det här också. Sometimes it's easy?
Nejnejnej, jag gnäller inte över det, herregud! =) Jag gnäller över att jag personligen inte har råd att lägga pengar på er crowdfundingkampanj =) Jag kommer helt enkelt att behöva köpa boken senare. Nu verkar ni ju klarat er rätt bra ändå...TomasFriaLigan said:Det var självklart inte vår mening att sabotera för andra projekt! Nu tror jag inte att det har den effekten - More than Human är ett grymt bra spel (ser fram mot att plocka upp mitt ex på Gothcon) och jag är övertygad om att det kommer att sälja bra i vilket fall.
Jupp! Delar bord med Krille/Rävsvans och Kaleidoskop, om jag nu fattat allt rätt =)TomasFriaLigan said:Ses på Gothcon - kommer du att vara i konstruktörsrummet?
Kan man boka bord? Har vi missat något?krank said:Jupp! Delar bord med Krille/Rävsvans och Kaleidoskop, om jag nu fattat allt rätt =)TomasFriaLigan said:Ses på Gothcon - kommer du att vara i konstruktörsrummet?
Enligt vad Krille skrev till mig i PM så ska ett av svaren vi fick från gothcon ha inkluderat orden "jag bokar plats åt er!" vilket ju antyder att det skulle gå. Men jag vet egentligen inte.kosta said:Kan man boka bord? Har vi missat något?
Ja, jag också =)TomasFriaLigan said:Kul! Ser verkligen fram mot GC i år.
Jag tänkte försöka fixa duk/banderoll i år men kom på det för sent... Så jag skriver väl ut något på jobbets A3-skrivare och laminerar, för att ha nåt att sätta upp =)kosta said:Ah - ja, bord har vi, men förra året verkade det vara först till kvarn avseende vilket bor man fick och hur stort
I år ska vi ha duk med oss!
Två dagar och nästan 20000, ni måste vara ganska nöjdaTomasFriaLigan said:Borta på Funded By Me kan man stödja eller till och med förköpa Mutant: År Noll redan nu. Genom att gå in i detta tidiga skede får man särskilda förmåner!
Låter bra, vill ju ha ett vettigt beslutsunderlag!kosta said:Vi tänkte låta Fenix presentera mer i kommande nummer, som ska dyka upp - typ - nu.
Absolut, vi är helt överväldigade! Superkul. Och det kommer att göra stor nytta. Tryck + illosar till Mutant: År Noll kommer att gå loss på en bra bit över 100 000 (beroende på vilken upplaga vi bestämmer oss för, och lite annat). Med detta stöd redan nu får vi lite mer arbetsro, och vågar satsa lite större.Hans E Magnusson said:Två dagar och nästan 20000, ni måste vara ganska nöjdaTomasFriaLigan said:Borta på Funded By Me kan man stödja eller till och med förköpa Mutant: År Noll redan nu. Genom att gå in i detta tidiga skede får man särskilda förmåner!
Stort grattis, själv kommer jag slänga in pengar senare och det är jag nog inte ensam om så det lär ju bli betydligt högre slutsumma ni får ihop.