Ah! Avbryt! Satan i helvete! Rött Kort! Nej! Nej! Nej!Okej, jag erkänner. Jag är the Queen of typos och inser det vidriga över mitt meddelande och förstår hur mycket folk måste ha stört sig på det. Jag ber om ursäkt på mina bara knän för det. Jag kör normalt sett mina mess genom Words stavning kontroll efter jag skriver dem, men vid detta olyckliga tillfälle satt jag vid en biblioteks dator under lunchrasten och hade dessutom bråttom.
Det ska aldrig hända igen.
Jag försöke ju för i helvete att vara rolig, men jag var alldeles för otydlig och nu tog du vad jag skrev som kritik vilket jag inte alls avsåg.
Ge mig en sekund så jag kan ur foten ur munnen....
Sorry med andra ord. Jag skall genast lägga mitt inlägg till min egna lista över saker jag ogillar på forumet
Well, det här var synnerligen intressant, för jag och en annan i vår spelgrupp skall just ge oss ikast med ungefär samma upplägg som det du beskriver här och jag skall villigt erkänna att jag känner mig något vilsen inför uppgiften. Å andra sidan så gillar jag utmaningar, så det är med försiktig spänning jag ser fram emot första spelmötet.Två rp, (motspelaren var en kille, om det intresserad någon, som nästa uteslutande spelar kvinnliga roller). Och det var inte hälften så mysko att spela på som folk kanske föreställer sig.
Fast det är ju en sak att identifiera sina dåliga sidor, och en annan att verkligen agera på dem. Jag kan utan problem räkna upp minst tio personer jag mer än gärna skulle slå på käften, men jag slår dem inte på käften. Helt enkelt för att jag är uppfostrad att inte slå folk som gör mig förbannad på käften.Jag lyckas helt enkelt inte sätta mig in i karaktären utan att dra upp en massa mörka sidor och gör det till allmänt små onda (eller jätte onda) eller elaka.
Så bolla mot dig själv om du känner att rollpersonen snuddar vid den "mörka sidan".