Franz
The force is female
Ja, men det är ett spel för två spelare om jag inte missminner mig?Tvåan finns
Ja, men det är ett spel för två spelare om jag inte missminner mig?Tvåan finns
Jag har inte testat det, men det står att det ska vara för 1-2 spelare.Ja, men det är ett spel för två spelare om jag inte missminner mig?
Eller Stardew valley.Vill du maxa mysighet och charmiga karaktärer och samtidigt minimera stress så är Animal crossing det givna valet. Finns hur mycket som helst att göra och upptäcka, förändras med årstiderna och uppmuntrar till att spela lite då och då snarare än att spela länge ett fåtal gånger.
Det är ju mysigt, men jag kan verkligen inte spela det utan att känna stress eller press. Grödor ska vattnas, mineraler ska brytas, snart är sommaren slut och jag har en sprinkler för lite!!!Eller Stardew valley.
Eller Stardew valley.
Håller helt med @Hägerstrand här, jag gillar spelet men det ger enorm stress för mig.Det är ju mysigt, men jag kan verkligen inte spela det utan att känna stress eller press. Grödor ska vattnas, mineraler ska brytas, snart är sommaren slut och jag har en sprinkler för lite!!!
Ser mysigt utLittle Kitty Big city, kanske?
Ser trevligt ut! Verkar inte finnas till Switch tyvärr.Har inte spelat, men Tiny Glade ser väldigt avslappnande ut tycker jag.
Hero of the Kingdom verkar inte finnas till Switch. Får hålla tummarna för att det kommer till konsolenEtt rollspel som jag tyckte var rätt så lätt och stressfritt var Hero of the kingdom. Är dessutom ett billigt spel. Faller det i smaken finns flera uppföljare som är likt första spelet.
Hero of the Kingdom on Steam
Lovely adventuring RPG series. Casual, story-driven journey and quests. Your home has been raided. Your father is missing. Set off on a dangerous journey to save him, and become the hero of the kingdom.store.steampowered.com
Ett annat spel till Switch (och Steam mfl) som jag tyckte var rätt så lätt och stämningsfullt var Oceanhorn - Monster of the uncharted seas. Känns som en Zeldaklon fast lite lättare och kortare. Brukar vara ett rätt billigt spel som även har en uppföljare som jag ej testat än. https://store.steampowered.com/app/339200/Oceanhorn_Monster_of_Uncharted_Seas/
Det har jag hållit ögonen på. Håller med, det verkar jättetrevligt! Det verkar dock tyvärr inte finnas till Switch. Vi får hoppas att det kommer till Switch framöver!Jag gillar Sable vet inte om det är en perfekt match men det är ett väldigt trevligt spel
Finns inte till Switch tyvärr.Osmos om det finns på Switch. Gammalt men bra