Det hände!! Hela långa vinterdepressionen släppte i ett enda stort huj när jag fick duscha, komma ut, sätta mig på morsans cykel (som är soft och bekväm), njuta av vädret, känna vinden blåsa i det lilla håret jag har samtidigt som jag poppade fet sommarmusik (sommarmusik för MIG, då, inget jävla Gyllene Tider utan The struggle continues med Looptroop och Nånting mer med Tandem&Sikret) i lurarna, spanandes på allt folk som var ute (massor!), och inte bara kvinnorna som börjat ha shorts(!) på sig.
Jag glömde till och med stålar, men jag vände halvvägs och svor inte en enda gång, och nu är endorfinerna i hela jävla kroppen och lever rövare. Aaah vintern är slut forevaaaar!!1
Det är känslor som denna, och typ, när man vaknar på Gothcon, drar sig till duschen och sen går mellan Norran och caféterian för att köpa frukost som man äter ute och solen bara bombar en som man mår som bäst.
Vad är det som sätter igång erat naturliga drogrus? Ungar? Musik? Den där oslagbara känslan av att inget kan gå fel och världen är er?
Foggmock - ska ut i skogen på hemvärnsövning as of imorgon
Jag glömde till och med stålar, men jag vände halvvägs och svor inte en enda gång, och nu är endorfinerna i hela jävla kroppen och lever rövare. Aaah vintern är slut forevaaaar!!1
Det är känslor som denna, och typ, när man vaknar på Gothcon, drar sig till duschen och sen går mellan Norran och caféterian för att köpa frukost som man äter ute och solen bara bombar en som man mår som bäst.
Vad är det som sätter igång erat naturliga drogrus? Ungar? Musik? Den där oslagbara känslan av att inget kan gå fel och världen är er?
Foggmock - ska ut i skogen på hemvärnsövning as of imorgon