Jupp jag ska på forumölen.Korpen said:Litet kanske från mig, men om du ska på forumsölen imorgon så kan vi kanske prata mer då?
Jupp jag ska på forumölen.Korpen said:Litet kanske från mig, men om du ska på forumsölen imorgon så kan vi kanske prata mer då?
Och så delar vi på den kostnaden oxo! Förresten så kanske fler åker från Linköping/Norrköping-trakten och kan dela.Han said:Om du fixar bil så... Men det är ingen dum tanke, så jag ska fråga mig för.Recca said:Kör du, Han?
/Han som antar att tåg- och pendelbiljetter kostar 500 pix tur- och retur och en bilresa skulle annars kosta 600 för båda
Okej, trevligt, då håller vi tummarna för att ni lyckas fixa en bil.Recca said:Om bil fixas så kommer jag absolut. ^^ Annars tveksamt, men kanske. Jag sover nog på annan plats i Stockholm, däremot.
Då kommer du, för jag har fixat bil. 600 i bensinpengar var också en rätt grov felräkning. Säg 200 spänn att dela på. Vet inte om det blir parkeringsavgifter ovanpå det ... eller biltull. Är det folk från Norr-, Lin- eller Nyköping som vill åka med upp så är det bara att göra sig hörd. Behöver inte ens vara till samma fest.Recca said:Om bil fixas så kommer jag absolut. ^^
Yay! Awesome! *Dance.*Han said:Då kommer du, för jag har fixat bil. 600 i bensinpengar var också en rätt grov felräkning. Säg 200 spänn att dela på. Vet inte om det blir parkeringsavgifter ovanpå det ... eller biltull. Är det folk från Norr-, Lin- eller Nyköping som vill åka med upp så är det bara att göra sig hörd. Behöver inte ens vara till samma fest.Recca said:Om bil fixas så kommer jag absolut. ^^
/Han som borde kolla upp hur tusan man tar sig till Haninge
Vilken positiv inställning. xD Bäst att dra med Sea Dracula, som råkar vara världens bästa spel.Spider Jerusalem said:Jag kommer... jag har inga planer för nyår och det här är bättre än att sitta hemma.
Den närmsta parkeringsplatsen så kostar det 5kr/timmen eller 40kr för ett dygn.Han said:Då kommer du, för jag har fixat bil. 600 i bensinpengar var också en rätt grov felräkning. Säg 200 spänn att dela på. Vet inte om det blir parkeringsavgifter ovanpå det ... eller biltull. Är det folk från Norr-, Lin- eller Nyköping som vill åka med upp så är det bara att göra sig hörd. Behöver inte ens vara till samma fest.Recca said:Om bil fixas så kommer jag absolut. ^^
/Han som borde kolla upp hur tusan man tar sig till Haninge
Jag dricker bara Jägermeister.Glömde nämna att jag även behöver veta om det är någon som allergier eller någon specifik kosthållning till den 26/12.
Samtliga är välkomman från 12:00 och framåt.Han said:Jag dricker bara Jägermeister.Glömde nämna att jag även behöver veta om det är någon som allergier eller någon specifik kosthållning till den 26/12.
Vilken tid bör vi dyka upp? Jag kommer helst så tidigt som möjligt, så kanske avgång 13.00 från Norrköping?
/Han som önskar alla en god jul
TrevligtAnarchclown said:Vi kommer. Hur är det med alkoholdrickande? Ar champagne ok?
Nej!gizmo said:I fall man inte känner för att spela aktivt - ja, det händer mig ibland - antar jag att det är ok att sitta och lyssna?
Han said:Nej!
Mina gamla strumpor som du har gjort till en ost? Jag vet hur pysslig du är.gizmo said:Du får dessutom en påse från mig. Vällagrad i många månader. Du vet vad det är, eller?