Nekromanti Nyårskonvent

Vicotnik

Den onde
Staff member
Korpen said:
Litet kanske från mig, men om du ska på forumsölen imorgon så kan vi kanske prata mer då? :gremsmile:
Jupp jag ska på forumölen.

Recca

Femme Fatale
Han said:
Recca said:
Kör du, Han? :gremlaugh:
Om du fixar bil så... :gremsmile: Men det är ingen dum tanke, så jag ska fråga mig för.

/Han som antar att tåg- och pendelbiljetter kostar 500 pix tur- och retur och en bilresa skulle annars kosta 600 för båda
Och så delar vi på den kostnaden oxo! Förresten så kanske fler åker från Linköping/Norrköping-trakten och kan dela.

Förutsatt att vi får tag på en bil. Jag räknar inte med några julklappspengar o jag har handlat för typ 800 kronor den här julen. >.<

Recca

Femme Fatale
Om bil fixas så kommer jag absolut. ^^ Annars tveksamt, men kanske. Jag sover nog på annan plats i Stockholm, däremot.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Recca said:
Om bil fixas så kommer jag absolut. ^^ Annars tveksamt, men kanske. Jag sover nog på annan plats i Stockholm, däremot.
Okej, trevligt, då håller vi tummarna för att ni lyckas fixa en bil.

Rickard

Urverk speldesign
Recca said:
Om bil fixas så kommer jag absolut. ^^
Då kommer du, för jag har fixat bil. 600 i bensinpengar var också en rätt grov felräkning. Säg 200 spänn att dela på. Vet inte om det blir parkeringsavgifter ovanpå det ... eller biltull. Är det folk från Norr-, Lin- eller Nyköping som vill åka med upp så är det bara att göra sig hörd. Behöver inte ens vara till samma fest.

/Han som borde kolla upp hur tusan man tar sig till Haninge

Recca

Femme Fatale
Han said:
Recca said:
Då kommer du, för jag har fixat bil. 600 i bensinpengar var också en rätt grov felräkning. Säg 200 spänn att dela på. Vet inte om det blir parkeringsavgifter ovanpå det ... eller biltull. Är det folk från Norr-, Lin- eller Nyköping som vill åka med upp så är det bara att göra sig hörd. Behöver inte ens vara till samma fest.

Yay! Awesome! *Dance.*

Rickard

Urverk speldesign
Spider Jerusalem said:
Jag kommer... jag har inga planer för nyår och det här är bättre än att sitta hemma.
Vilken positiv inställning. xD Bäst att dra med Sea Dracula, som råkar vara världens bästa spel.

/Han som antar att det svenska namnet är Sea Drickula

Vicotnik

Den onde
Staff member
Han said:
Recca said:

Den närmsta parkeringsplatsen så kostar det 5kr/timmen eller 40kr för ett dygn.
Finns en parkering som ligger en liten bitt bort där är det gratis att stå i 48 timmar om jag kommer ihåg rätt.

Vicotnik

Den onde
Staff member
De som jag räknar som anmälda hittills är:
Han
Recca
Spider Jerusalem.

De som fortfarande funderar är:
gizmo
Anarchclown
Radioaktiv
Korpen

Karnivor dyker eventuellt upp den 1/1 och spelar, men firar inte nyår hos mig.

Jag kan nog som mest få in 8 personer som kan käka, blir lite trångt men det kommer att gå.

Sen för att kunna planera inköp av mat så skulle jag behöva veta senast den 26/12 vilka som kommer.
Jag räknar med att maten kommer kosta någonstans mellan 50-100kr per person.

Rickard

Urverk speldesign
Jag tar eventuellt med mig en minion, men det är mer osäkert än säkert om han dyker upp.

/Han som vet mer efter jul

Vicotnik

Den onde
Staff member
Glömde nämna att jag även behöver veta om det är någon som allergier eller någon specifik kosthållning till den 26/12.

Rickard

Urverk speldesign
Glömde nämna att jag även behöver veta om det är någon som allergier eller någon specifik kosthållning till den 26/12.
Jag dricker bara Jägermeister.

Vilken tid bör vi dyka upp? Jag kommer helst så tidigt som möjligt, så kanske avgång 13.00 från Norrköping?

/Han som önskar alla en god jul

Vicotnik

Den onde
Staff member
Han said:
Jag dricker bara Jägermeister.

Vilken tid bör vi dyka upp? Jag kommer helst så tidigt som möjligt, så kanske avgång 13.00 från Norrköping?

/Han som önskar alla en god jul
Samtliga är välkomman från 12:00 och framåt.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Anarchclown said:
Vi kommer. Hur är det med alkoholdrickande? Ar champagne ok?
Trevligt :gremsmile:
Alkohol är upp till var och en om man vill dricka.

gizmo

temporary sunshine
Jag kommer också.
I fall man inte känner för att spela aktivt - ja, det händer mig ibland - antar jag att det är ok att sitta och lyssna?

Rickard

Urverk speldesign
gizmo said:
I fall man inte känner för att spela aktivt - ja, det händer mig ibland - antar jag att det är ok att sitta och lyssna?
Nej! :gremlaugh:

Kul att ni alla dyker upp.

/Han som ska sitta och sticka med gizmo medan andra spelar

gizmo

temporary sunshine
Han said:
:gremsmile:

Du får dessutom en påse från mig. Vällagrad i många månader. Du vet vad det är, eller?
Nu får jag hoppas jag inte glömmer den i ett av mina många minneshål när det blir dags..

Rickard

Urverk speldesign
gizmo said:
Du får dessutom en påse från mig. Vällagrad i många månader. Du vet vad det är, eller?
Mina gamla strumpor som du har gjort till en ost? Jag vet hur pysslig du är.

Äsch, jag kommer ändå glömma kvar något nytt tills nästa gång vi ses.

/Han som använder en Carcassone-låda att ha tärningar och markörer i