Trevligtgizmo said:Jag kommer också.
Trevligtgizmo said:Jag kommer också.
Jag tänker bli dyngrak, som det heter.Vicotnik said:TrevligtAnarchclown said:Vi kommer. Hur är det med alkoholdrickande? Ar champagne ok?
Alkohol är upp till var och en om man vill dricka.
Förfest i bilen?Recca said:Jag tänker bli dyngrak, som det heter.Vicotnik said:TrevligtAnarchclown said:Vi kommer. Hur är det med alkoholdrickande? Ar champagne ok?
Alkohol är upp till var och en om man vill dricka.
Med så mycket skogstokiga människor så kan jag inte motstå; jag kommer också.Vicotnik said:Trevligtgizmo said:Jag kommer också.
Vad trevligt, jag gör så jag skapar ett separat PM, för detta så kan vi ta detaljer där.Korpen said:Med så mycket skogstokiga människor så kan jag inte motstå; jag kommer också.Vicotnik said:Trevligtgizmo said:Jag kommer också.
Villig att hjälpa till med all form av meny, inköp, prep och middagsplanering som önskas.
Skvaller! Skvaller! Skvaller! Skvaller! Skvaller! Skvaller!Radioaktiv said:eh, minnesvärd.
Inte för att jag var där eller så, men nu när jag har återvänt till brottsplatsen och känner mig som en av björnarna som fått sin gröt uppäten, sin säng befläckad av besökare osv så söker jag också svar. De svar jag söker kan nog kopplas samman med det skvaller du söker.Elmrig said:Skvaller! Skvaller! Skvaller! Skvaller! Skvaller! Skvaller!Radioaktiv said:eh, minnesvärd.
Jag undrar lite vad Hans läppar har nuddat vid?allt annat som mina läppar nuddade vid under festen.
Inte förrän här fattade jag clownens helt uppenbara dubbelmening. Det var härligt med vin och champagne också.Radioaktiv said: