Förr kom de sist, sedan kom de ett tag där markören är och nu kommer de sist igen.Jag har aldrig märkt att de kommer där markören var, utan har alltid drabbats av att de kommer sist. Jag visste inte ens att det var möjligt att sätta in saker på annan plats givet DOM och javascript.
Japp, testade i IE nu, där funkar det. Sorry, det borde jag gissat.De läggs in i mitten om man har en browser som stödjer det, men jag misstänker att createTextRange är en MSIE-extension och att det därför bara fungerar i MSIE. I annat fall läggs de till sist.
Säg som det är nu, du gillade alltså IE:s funktion bättre...Japp, testade i IE nu, där funkar det.
Med tanke på att IE tar tre minuter på sig att rendera en sida som är ögonblicklig i Opera (om den innehåller stora tabeller) så tror jag fortfarande att min röst ligger på Opera.Säg som det är nu, du gillade alltså IE:s funktion bättre...
För mig funkar det inte i IE, men det är mac-versionen iofs....Japp, testade i IE nu, där funkar det. Sorry, det borde jag gissat.