Ja, det är ett tydligt tecken på att indiespel är på utgång när det gäller vad som är hetast och D&D4 kommer att ställa sig där istället.Nightowl said:Sååå... nu har Linköpingsmaffian ersatts av D&D4-maffian, huh? Tja, det är väl vad man kan vänta sig: naturen hatar ett kriminellt maktvakuum!Hunk said:Lycka till! Hade missat att herr Ackerfors i Linköping hade avgått, men ändringen innebär ju att en trevlig prick ersätts av en annan, så det borde ju funka. Att den nye trevlige pricken dessutom lirar D&D är ett plus i kanten .
öööh... höhö, jaaaa... Finns det en sån också? jag trodde det bara var typ... jag... Och jag har ju mjuknat betänkligt de senaste månaderna...Han said:/Han som undrar om immersionsmaffian någonsin kommer att ta över
Så kan vi inte ha det. Du måste spotta upp dig och bli mer snarky om du ska kunna bli den nya Rude-fadern.krank said:öööh... höhö, jaaaa... Finns det en sån också? jag trodde det bara var typ... jag... Och jag har ju mjuknat betänkligt de senaste månaderna...Han said:/Han som undrar om immersionsmaffian någonsin kommer att ta över