Nekromanti Ny chefredaktör

Gardener

Champion
Men jag har sett dig! =] Inte för att det bevisar något annat än jag kan ha tillgång till övervakningskameror...

Rickard

Urverk speldesign
Nightowl said:
Hunk said:
Lycka till! Hade missat att herr Ackerfors i Linköping hade avgått, men ändringen innebär ju att en trevlig prick ersätts av en annan, så det borde ju funka. Att den nye trevlige pricken dessutom lirar D&D är ett plus i kanten :gremsmile:.
Sååå... nu har Linköpingsmaffian ersatts av D&D4-maffian, huh? Tja, det är väl vad man kan vänta sig: naturen hatar ett kriminellt maktvakuum!
Ja, det är ett tydligt tecken på att indiespel är på utgång när det gäller vad som är hetast och D&D4 kommer att ställa sig där istället. :gremsmile:

/Han som undrar om immersionsmaffian någonsin kommer att ta över

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Han said:
öööh... höhö, jaaaa... Finns det en sån också? jag trodde det bara var typ... jag... Och jag har ju mjuknat betänkligt de senaste månaderna...

Nightowl

Champion
krank said:
Han said:
öööh... höhö, jaaaa... Finns det en sån också? jag trodde det bara var typ... jag... Och jag har ju mjuknat betänkligt de senaste månaderna...
Så kan vi inte ha det. Du måste spotta upp dig och bli mer snarky om du ska kunna bli den nya Rude-fadern.

Erik