Nekromanti Ny chefredaktör

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Från och med idag övertar jag positionen som chefredaktör, då min företrädare Ackerfors tidigare avgått och lämnat posten vakant. Då sidan för tillfället enbart består av ett forum är min position inte ännu särskilt lätt att skilja från forumredaktörens, men då andra delar kommer upp (vilket jag hoppas sker inom en inte alltför avlägsen framtid) är det alltså med mig ni ska diskutera frågor som rör sidan som helhet. Dess undergrupper sköts, som tidigare, av mina kollegor Dante och Bearnie (som i egenskap av innehållsredaktör ännu inte fått särskilt mycket att göra). Jag hoppas kunna fortsätta arbetet med att driva sidan framåt, och tar med glädje emot input från övriga användare.

w176

Förlorad dotter
*Gör tummen-upp och generellt-posetivt-V-tecken i bästa anime pose!*

Grattis, hoppas det kommer upp mer av rollspel-nu igen.

Att driva sidan frammåt behövs, den behöver ta ett steg frammåt eftersom den/det hamnat i ett zombieläge och inte tagit mer än högst ett par hasande steg på typ ett år.

Dante: Btw, är det inte dags att ändra titel till D&D Fanboy igen :gremwink:?

Johan K

Gammal & dryg
Yehepp, bara att göra hatten av Lukas !!
Hoppas att du kommer att trivas i din nya roll.

/ Johan K, som överlevt sin första dag på jobbet denna termin...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Draugen said:
Dante: Btw, är det inte dags att ändra titel till D&D Fanboy igen :gremwink:?
När Gardener fixat så att både befattning och titel visas byter jag tillbaka. Tills dess får jag nöja mig med Forumredaktör.

Gardener

Champion
Vi måste sätta upp en buggtracker för Rollspel.nu, hade inte en aning om att jag fått i uppdrag att göra det. Hoppas det finns en importer till trac från pmwiki.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Som jag skrev strax efter min avgång tror jag du är rätt man för jobbet och önskar dig stort lycka till. Inte bara till dig utan till övriga redaktionen likväl. Hoppas ni lyckas göra det jag inte klarade. :gremsmile:

Hunk

Hero
Lycka till! Hade missat att herr Ackerfors i Linköping hade avgått, men ändringen innebär ju att en trevlig prick ersätts av en annan, så det borde ju funka. Att den nye trevlige pricken dessutom lirar D&D är ett plus i kanten :gremsmile:.

Nightowl

Champion
Hunk said:
Lycka till! Hade missat att herr Ackerfors i Linköping hade avgått, men ändringen innebär ju att en trevlig prick ersätts av en annan, så det borde ju funka. Att den nye trevlige pricken dessutom lirar D&D är ett plus i kanten :gremsmile:.
Sååå... nu har Linköpingsmaffian ersatts av D&D4-maffian, huh? Tja, det är väl vad man kan vänta sig: naturen hatar ett kriminellt maktvakuum!

Erik, snart ersätter ni väl Bearnie med en av era spelighetspumpor också!

Nightowl

Champion
Gardener said:
Tur ni har mig som outsider då, som varken spelar D&D eller bor i lkpg.
Eftersom jag aldrig sett dig (tror jag) har jag valt att anta att du är en spambot som utvecklat intelligens och ligger bakom alltihop. Du är säkert ännu mer nefarisk än grottkrälarmaffian!

Erik