Pendragon
Swashbuckler
har fundeat på lite nya cybertillbehör som t ex stabilisrade armar (för eldgivning under rörelse) och nån vapen koordineringsmojäng (två handeldvapen, bara på funderingssadiet än så länge) och lite annat.
Vad jag funderade på var den stabiliserade armen, dvs at armen automatiskt kompenserar för övriga kroppsrörelser så att det blir lättare att träffa när man skjuter medans man rör sig. Som jag har tänkt mig borde detta kräva någon form av kontakt med ryggmärgen (NMX-CP?) för att veta vad resten av kroppen gör) och en intern dator för att beräkna hur mycket armen ska kompensera.
Vad mer kan krävas? Behöver armen bytas ut mot en artificiell?
Hur som helst så hade jag tänkt mig detta som ett mycket dyrt implantat som inte kommer ge särskilt mycket bonusar.
Pendragon
Om någon annan har egen cybertech, skicka den gärna till mig.
Vad jag funderade på var den stabiliserade armen, dvs at armen automatiskt kompenserar för övriga kroppsrörelser så att det blir lättare att träffa när man skjuter medans man rör sig. Som jag har tänkt mig borde detta kräva någon form av kontakt med ryggmärgen (NMX-CP?) för att veta vad resten av kroppen gör) och en intern dator för att beräkna hur mycket armen ska kompensera.
Vad mer kan krävas? Behöver armen bytas ut mot en artificiell?
Hur som helst så hade jag tänkt mig detta som ett mycket dyrt implantat som inte kommer ge särskilt mycket bonusar.
Pendragon
Om någon annan har egen cybertech, skicka den gärna till mig.