Har några åsikter om den nya versionen.
Visst är det trevligt med ny version, men jag saknar att man inte kan se vilka privata meddelanden som är nya och vilka man läst, man kan ju i alla fall se vilka man svarat på. Dessutom eftersöker jag en inställningsmöjlighet så att alla ens privata meddelanden man skickar sparas så man inte måste kryssa i det alternativet varje gång.
Sedan passar det ju alleles utmärkt med den nya personliga kontrollpanelen. Men jag skulle i så fall vilja att man kunde komma till den sidan direkt när man skriver in
http://forum.rollspel.nu (eller hör som jag, går till
www.rollspel.nu, kollar runt på nyheterna och nya artiklarna och sedan går till forumet). Istället för att man kommer till sidan med alla forum, den sidan har enligt mig blivit lite rörigare nu också, varför inte blå färg för nya inlägg? Varför har det ersatts med röd färg?
Sedan var det det där med att jag var tvungen att ändra så att man kan använda både HTML och Märkningar i inlägget, kan man inte ha det som ett alternativ bland inställningar också? Hur det skall se ut när man skriver ett nytt inlägg?
/Seinet Wintermute - Tycker dock att det är bra med ny version.
<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (efter den 29 oktober)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>