Nekromanti Nya releaser på GothCon?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag trodde att jag skulle pusha While The World Ends illustrerade utgåva med dunder och brak. Men jag gjorde fel när jag beställde så det blev inte så. Jag tar med mig ett ex till konventet om nån vill tjuvkika lite, men det är allt.

Dock, mitt Harry Potter / Ender's Game-mashup spel "The Academy" (tidigare speltestat i Indierummet under namnet "Kadettspelet") finns nu i pappersformat. Jag har med mig ett mindre antal som kommer att gå att köpa vid Caligos bord.

clarence redd

FrostByte Books
Den nya färgversionen av M-SPACE (1.1) kommer att finnas i SF-bokhandelns rum, plus det färska äventyret REFLUX.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
clarence redd;n230171 said:
Den nya färgversionen av M-SPACE (1.1) kommer att finnas i SF-bokhandelns rum, plus det färska äventyret REFLUX.

Ooooh, najs!

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Raggi verkar hoppas på att kunna ta med sig Veins of the Earth till Gothcon, vilket ser ut att bli ett riktigt tungt släpp till LotFP.

Krille

Super Moderator
Från Helmgast till Hjältarnas Tid:

…samt…

Du hittar dem i Helmgast-butiken (var den nu är).

Och ja. Jag är förstås löjligt stolt.

Dunderklumpen

Veteran
Som årlig Gothcon-deltagare och tvättäkta oproduktiv rollspelsnörd måste jag säga att det är fantastiskt att ha sådana aktiva själar som er i hobbyn! Ni gör Gothcon-besöken (och de månatliga besöken till Sfbok...) värda besväret! Keep up the good work, people!

APM

Bläckfisk
För dem som mot all förmodan har några pengar kvar efter alla de här releaserna på Gothcon kan jag lobba för kickstartern av Fornsaga som kommer upp 24 april!

APM

Bläckfisk
clarence redd;n230604 said:
Trevligt. One-Roll Engine är en favorit : )
Jag vill inte kapa tråden så jag bemöter ditt inlägg här istället.