Nekromanti Nya releaser på GothCon?

Jag trodde att jag skulle pusha While The World Ends illustrerade utgåva med dunder och brak. Men jag gjorde fel när jag beställde så det blev inte så. Jag tar med mig ett ex till konventet om nån vill tjuvkika lite, men det är allt.

Dock, mitt Harry Potter / Ender's Game-mashup spel "The Academy" (tidigare speltestat i Indierummet under namnet "Kadettspelet") finns nu i pappersformat. Jag har med mig ett mindre antal som kommer att gå att köpa vid Caligos bord.

Tja...

=)

Attachments

• Framsida_320px.jpg
    Framsida_320px.jpg
    59.8 KB · Views: 0
Den nya färgversionen av M-SPACE (1.1) kommer att finnas i SF-bokhandelns rum, plus det färska äventyret REFLUX.

clarence redd;n230171 said:
Den nya färgversionen av M-SPACE (1.1) kommer att finnas i SF-bokhandelns rum, plus det färska äventyret REFLUX.

Ooooh, najs!

Raggi verkar hoppas på att kunna ta med sig Veins of the Earth till Gothcon, vilket ser ut att bli ett riktigt tungt släpp till LotFP.

Från Helmgast till Hjältarnas Tid:
1bPSzXQ.png

…samt…
q8uHSqq.png

Du hittar dem i Helmgast-butiken (var den nu är).

Och ja. Jag är förstås löjligt stolt.

Som årlig Gothcon-deltagare och tvättäkta oproduktiv rollspelsnörd måste jag säga att det är fantastiskt att ha sådana aktiva själar som er i hobbyn! Ni gör Gothcon-besöken (och de månatliga besöken till Sfbok...) värda besväret! Keep up the good work, people!

För dem som mot all förmodan har några pengar kvar efter alla de här releaserna på Gothcon kan jag lobba för kickstartern av Fornsaga som kommer upp 24 april!

Fornsaga-mockup-800x473.jpg

Back