Ackerfors
Alas, your rapids!
Nu har nya Sverox, med November i spetsen, precis trillat ner i mitt brevinkast och jag har ögnat igenom tidningen lite smått. Mitt intryck är inte det minsta splittrat. Tidningen är det de sa att det skulle bli, en tidning om förbundet. En tidning som inte intresserar mig, för jag hittade i stort sett inget där jag kunde känna "Ah, det här vill jag läsa om!". Det är tråkigt, men inget att göra något åt.
Vad tycker ni som har hunnit kolla upp den?
En sak till. Det är en liten "recension" av www.rollspel.nu
<blockquote><font class="small">Citat Sverox #33:</font><hr />
Användbar rollspelsportal
Rollspel.nu är Codex hem på nätet och det första intrycket av sidan kan lätt bli lite splittrat. Förstasidan är fylld med rubriker, länkar och en stor mängd information. Det är inte svårnavigerat men det finns otroligt många länkar att välja mellan, nästan 100 stycken. Men när man skådat igenom den aningen plottriga layouten visar sig en riktigt användbar sida- Uttömmande recensioner, rollspelsscenarion, forum med möjlighet att diskutera allt från Drakar och Demoner till rollspelarkultur, och länkar. Sidan är väl värd att titta närmare på för den hängivne rollspelaren.
[bild från förra designen][/quote]
[Edit]: Tack Debbie och hrauf för påpekandet.
Vad tycker ni som har hunnit kolla upp den?
En sak till. Det är en liten "recension" av www.rollspel.nu
<blockquote><font class="small">Citat Sverox #33:</font><hr />
Användbar rollspelsportal
Rollspel.nu är Codex hem på nätet och det första intrycket av sidan kan lätt bli lite splittrat. Förstasidan är fylld med rubriker, länkar och en stor mängd information. Det är inte svårnavigerat men det finns otroligt många länkar att välja mellan, nästan 100 stycken. Men när man skådat igenom den aningen plottriga layouten visar sig en riktigt användbar sida- Uttömmande recensioner, rollspelsscenarion, forum med möjlighet att diskutera allt från Drakar och Demoner till rollspelarkultur, och länkar. Sidan är väl värd att titta närmare på för den hängivne rollspelaren.
[bild från förra designen][/quote]
[Edit]: Tack Debbie och hrauf för påpekandet.