Jag har lirat mycket XCOM för fyra lirare på senaste, det är faktiskt riktigt kul (om än lite för lätt, hoppas på försvårande expansion). Annars är ju Space Cadets Dice Duel helt oslagbart kul om du får ihop minst sex lirare och Catacombs är det klart häftigaste dungeon crawl jag lirat (ja, bättre är RtCR+WoA+något hundratal fanmade-grejer, bättre än Descent 1e och 2e, bättre än mycket!).
Space Alert har du säkert spelat, ruggigt kul annars, inte spöat det på de högre svårighetsgraderna med god frekvens ännu, utmaning finnes här!
Pandemic Legacy är tyvärr _alldeles för lätt_ och inte riktigt så omväxlande som jag trodde men vi hade ändå god behållning av det när vi körde igenom det på fyra lirers. Det lider även av det problem som de flesta coop-lir utan tidspress gör: det är alltid värt att optimera globalt och det leder lätt till att ett par lirare dikterar vad de andra ska göra för att nå optimum.
Jag gissar att du redan lirat/äger Agricola, Race for the Galaxy, Twilight Struggle och andra mer klassiska lir eftersom att du frågar här?