Är det inte risk för att folk kommer att missbruka citera-funktionen då?Gardener said:bara ha en Svara som fungerar som Citera
<div>Gardener said:bara ha en Svara som fungerar som Citera
</div> <div>anth said:Är det inte risk för att folk kommer att missbruka citera-funktionen då?
Jag har sett ett par skräckexempel på andra forum där folk bara citerar utan att rensa oväsentliga citat - där är det inte ovanligt med ett dussin nästlade citat i varje inlägg.
Går det att ställa in så att editorn automatiskt raderar alla nästlade citat?
Jo, det är sant, ska det vara automatisk citering bör det bara vara senaste som citeras. Det vet jag inte om jag orkar fixa. =)w176 said:Jag hänger på ett forumet som tar bort all nästling i citaten och bara citerar det som är "färskt" automatiskt, och det funkar väldigt bra. Vill man sortera längre bakåt kan man alltid göra det manuellt.
Och skräckinjagande fejkhippa uttryck såsom 'kidsen'Möller said:Jättebra. Visserligen är det väl en månad sedan jag tjatade om det här, men det är självklart kul att det händer. Nu kommer vi inte skrämma bort kidsen med 90-talsteknik, utan bara vår arrogans och elitism.
JAGardener said:Kanske ska passa på att byta till bumpade trådar när det ändå naturaliseras?
ÄNTLIGEN!Gardener said:Kanske ska passa på att byta till bumpade trådar när det ändå naturaliseras?
Men om det redan är standard på flera andra forum borde det väl betyda att det finns något plugin som fixar biffen?Gardener said:Jo, det är sant, ska det vara automatisk citering bör det bara vara senaste som citeras. Det vet jag inte om jag orkar fixa. =)