DeBracy
Eventuellt helt fantastisk
Jo, men visst serru...!
Jajamen, visst var det jag som kom med denna tanke - född ur rena önskedrömmar!
Tja... den geografiska frågan är ju alltid lika intressant... Jag som norrlänning var generös och förslog mellan Norrland eller så. Då skulle väl jag och Dnalor få åka lika långt som Fogge från Kalmar eller så..... Men men... Vart det läggs är väl en förmån för arrangör/arrangörer att bestämma.
Betänk dock att jag som for 20.28 från Stockholm kom hem idag strax innan 14.00.....
Jajamen, visst var det jag som kom med denna tanke - född ur rena önskedrömmar!
För att känna dig som en bortkommen kopiatortomte så tycker jag du fått med det mesta! Hela grundkonceptet finns där - det enda jag kan komma ihåg att jag tog upp som exempel på annan grej var att man skulle kunna kika på hästar nån dag - de är ju trots allt betydligt maffigare än de flesta tror!Tanken var väl att folk på något sådant tar med sig egna äventyr och håller i och att folk som är duktiga på något kanske håller i lite olika workshops eller liknande. Herr Nils skulle kunna förevisa Svärd av olika slag eller liknande, någon duktig scenarioskribent kanske kan hålla i något om att skriva scenarion osv. Det snackades en del om det, men eftersom jag höll på att kopiera var min fokus på annat håll och jag minns inte så mycket.
Tja... den geografiska frågan är ju alltid lika intressant... Jag som norrlänning var generös och förslog mellan Norrland eller så. Då skulle väl jag och Dnalor få åka lika långt som Fogge från Kalmar eller så..... Men men... Vart det läggs är väl en förmån för arrangör/arrangörer att bestämma.
Betänk dock att jag som for 20.28 från Stockholm kom hem idag strax innan 14.00.....