Svarte Faraonen
Sumer is icumen in
Motmedlet är att börja hänga på forum där folk hävdar att alla som motsäger deras rätt att skjuta ihjäl någon som försöker sno deras TV är totalitära kommunazis utan respekt för privategendom.
Jag skulle föredra om OT-forumet försvann hellre än att ha förbjudna ämnen. Det skulle bli en hel del moderatorgöra att hålla efter gränsområdet mot förbjudna ämnen (om mina erfarenheter från andra fora stämmer).Jag skulle stödja en avveckling av OT-forumet, alternativt en strikt policy som utestänger vissa ämnen från dess agenda, som realworld-politik och realworld-religion.
Alltså...Man skulle eventuella kunna inrätta ett par OT-liknande fora till om det finns ett stort behov av att diskutera - vad vet jag- IT och ekonomiska tips.
Jag håller med dig alla de punkterna skulle vara bra!Mindre mästrande
* Mer välvilja
* Mer tålamod
* Mer tolerans
* Mer förståelse
* Mindre hycklande
* Mer respekt
Det är ett klassiskt recept på sinnesfrid och en trevlig middag: diskutera inte politik eller religion. Det kommer att skita sig. Ser inga problem med att förbjuda det.Jag vill se:
* Inga politiska diskussioner
Tvärtom: det kanske rentav vore en vinst.Om det innebär att vissa som aldrig någonsin skriver något i rollspelsforumen slutar skriva helt, så är det en ganska liten förlust.