Re: Aj tusan!
Det verkar som om du associerar till raka motsatsen. Och alla som svarat på tråden verkar ha olika tolkningar, vilket gör att videon som utgångspunkt för vad jag försökte tala om uppenbarligen var en dålig idé. Den här tråden har dock givit en hel del intressanta grejer, så jag skall inte klaga.
Nu har den här tråden börjat handla om vad som helst. Det börjar bli tydligt att alla ser olika saker i videon. Min hela utgångspunkt var att jag associerade till dåligt skriven fantasy med töntiga klichéer och saker inslängda för att de är häftiga, men gjort med kärlek och kreativitet och stark passion.Arfert said:...visst kan man hitta system som ger en grund till den känsla som fanns i videon, men för att få till det krävs att spelet har en setting som verkligen kan inspirera och förmedla det man vill ha fram. Och för det krävs en tydlig konstnärlig vision.
Det verkar som om du associerar till raka motsatsen. Och alla som svarat på tråden verkar ha olika tolkningar, vilket gör att videon som utgångspunkt för vad jag försökte tala om uppenbarligen var en dålig idé. Den här tråden har dock givit en hel del intressanta grejer, så jag skall inte klaga.