anth
Vetefan
Utomjordingarna är kattamazoner som är här för att kidnappa jordens män.obak;n189350 said:För att stjäla jordens kvinnor
Utomjordingarna är kattamazoner som är här för att kidnappa jordens män.obak;n189350 said:För att stjäla jordens kvinnor
För att alla I rymden är intergalaktiska rymdhippies och jag och mina komiskt va less och drop till jorden för att skapa lite ordning. Det var några halvprimitiva apor där som.vi dessutom kan träna att göra konster samt bygga.. Lador eller whatever. Slaves in the making iaf.Gurgeh;n189563 said:För att jag är en kass utomjording som de andra utomjordingarna inte vill leka med, antagligen på grund av att jag tillhör en konstig religiös sekt, eller har fel hudfärg eller vill ligga med andra utomjordingar på ett sätt som inte är allmänt (allutomjordiskt) accepterat. Så jag och mina kompisar sätter oss i ett gammal rymdskepp från restlagret och kör iväg till den där nyupptäckta planeten som har ett klimat och en atmosfär som verkar behagliga. Sedan gör vi vårt bästa för att sparka ut ursprungsbefolkningen och bygga vårt eget paradis där vi kan vara religiösa, ha hudfärg eller ligga med varandra precis hur vi vill.
Nu börjar det låta som anime!anth;n189565 said:Utomjordingarna är kattamazoner som är här för att kidnappa jordens män.
We wish!anth;n189565 said:Utomjordingarna är kattamazoner som är här för att kidnappa jordens män.
zonk;n189568 said:Nu börjar det låta som anime!
"And we are defenseless against their cuteness!"luddwig;n189571 said:We wish!
"Psy-ops is the key to modern warfare!" - Some dude with a military hat, probably.anth;n189575 said:"And we are defenseless against their cuteness!"
Och jag är rädd för att invasionen redan börjat... med söta katter på internet...
Väntade bara på att nån skulle spela det kortet...anth;n189565 said:Utomjordingarna är kattamazoner som är här för att kidnappa jordens män.
.113;n189723 said:Om jag var en utomjording skulle jag lära mig lite om kulturen, för att sedan infiltrera en hemsida på Internet full med påhittiga skapande människor för att sedan fråga de intet ont anande människorna om vad de skulle gjort, för att sedan knäcka det grymmaste tipset och utrota dem.
Hmm... gissar att det är för ett rollspelsprojekt, alltså?Krille;n189726 said:En sak i taget. Först måste jag klura ut "varför". "Hur" och "vad" tar vi sen.
Jag vet inte. Jag bara utforskar vilka vinklingar som finns – huruvida det faktiskt finns någon tänkbar trovärdig orsak till att ett utomjordiskt släkte med FTL skulle behöva göra sig besväret att invadera en slumpvist vald stenplanet kring en rätt normal stjärna när man kan typ hyvla av grannplaneten utan att behöva hantera jobbiga urinvånare. Har man den, kände jag, kunde man gå i riktningen trovärdigt och seriöst och sen kan man fundera på huruvida man vill ha milsim (Battle: Los Angeles), postapokalyps (Falling Skies) eller ockupation (V).Rymdhamster;n189728 said:Hmm... gissar att det är för ett rollspelsprojekt, alltså?
Vilken vinkling vill du ha? Ska det vara humoristiskt, läskigt, torrt och logiskt? Utan feedback är vi bara en skock hönor som famlar i mörkret.
Det har nämnts (eller den tropen i alla fall). Det är väl ett av de mer trovärdiga, men fortfarande rätt far-streched för mig.Björn Wärmedal;n189739 said:What about Jupiter Ascending-skälet? Det är dags att skörda, helt enkelt.