Man Mountainman
Storsvagåret
Re: BOKTIPS!!!
Till att börja med, kom ihåg Regel 9:Ond bråd död said:Jag säger ju att det är vissa individer som blir offer proffs. Grupperna jag talar om är utifrån vilket stöd de kan få av makten, inget annat.
Den sista meningen om muslimer är en uppriktigt fråga som slog mig medan jag skrev. Hur skulle jag lämpligen formulerat den istället? Det jag är ute efter är förstås de väldigt annorlunda reaktionerna från muslimer jämfört med andra religiösa grupper i samband med t ex nidbilder. Jag utgår dock från att alla förstår att min fråga inte rör *alla* muslimer, utan bara de som reagerar på provokationerna. Så, hur skulle frågan ställts? Helst utan att man behöver väga varje ord.
Läs mitt inlägg med den snälla rösten.
En sådan fråga kommer du nog dessvärre aldrig att kunna ställa utan att väga varje ord, och väga dem noga. Såsom sig bör. Vill du nu driva detta vidare, starta en separat tråd.Regel 9: Respektera våra beslut. Moderatorerna har rätt att dela ut tillsägelser, och tillfälligt eller permanent stänga av användare som bedömUnder skenet av "uppriktigt ställda frågor" kan man s agera i strid med dessa reglers mening; till och med användare som följer deras bokstav. Alla moderatorbeslut kan överklagas till redaktionen. En överklagan ska skickas som privat meddelande till en av redaktörerna eller som epost till redaktion@rollspel.nu. Svara inte på moderationen i tråden där den postades.