Bah! Hellre ser jag en helt omvänd bild, där den onda jargiska kyrkan företräds av Tempelriddare och präster i mörka färger på den högra sidan, tillsammans med uråldriga demondyrkande Sanari och deras Thism-on-a-string, Lamior och... I dunno, härjande raunländska säljsvärd?Dark Lotus said:Hej och hopp! (nu var dett ett tag sen man skrev)
Men jag tänkte dela med min kreaktiva tanke eller "tips" (hur man nu vill se det) som ni får bestämma om ni vill nytja eller ej.
Det var tanken att bilden i helhet på vänster sida skulle vara ett par krigare på rad, där ena sidan av bilden i bakgrunden har Absalon och med karaktärer med ljusa färger som framstår som hjältar (kanske en riddare i rustning,en alv med båge,nån magiker med ett grönt sken runt sig (en biomantiker?) och kanske på andra sidan framslaget en mörk bakgrund med en mörkt träsk/mörk omgivning med tiraker/nekromantiker och annat som oftast företräder evil picture.
och det som skiljer dom åt kanske kunde vara en drake som spred sina vingar ut på bägge sidor? Med eon 4 texten ovanför såklart i dess vanliga bokstäver.
Det var bara en tanke jag fick i huvudet (dock är jag inte för världsbäst att illustrera så som jag skriver dessvärre)
Förmodligen lite typisk vanlig bild där det onda skiljs ifrån det goda. Har dock inte hittat en sådan bra bild ,men det är så min tanke skulle vara om jag fick komma med tips på hur en framsida till bild kunde se ut
Samtidigt kan man på vänstra sidan se, i ljusa färger, de heroiska anti-demoniska Maktahdyrkande Tirakerna, tillsammans med visa bergstroll och ett par av de mindre äckliga Kamorferna.
För seriöst, försöker någon framställa EONs alver som äckligt fantasygoda så tänker jag spy mig till döds i ren protest. EON för mig har alltid handlat om en mer trovärdig fantasyvärld, helt enkelt.