Grovt ironiskt (bli inte ledsna)
Jag behöver väl inte tillägga att jag säger skorschten (sch som ssssccccchhhh = hush på engelska). Men hur (bara nyfiken) uttalar ni följande ord:-Morsan (Mochan/Mossan?)-Farsan (Fachan/Fassan?)-Persson (Pechon/Pesson?)-Orsa (Ocha/Ossa?)-Färs (Fäch/Fäss?)-Mörsare (Möchare/Mössare?)/images/icons/crazy.gifBer om ursäkt till alla eventuella skåningar, norrlänningar samt smålänningar som kan ha tagit illa upp. Inga smålänningar, norlänningar eller eventuella skåningar skadades under nerskrivningen av detta inlägg. -Djurskyddsföreningen /images/icons/crazy.gifBer än en gång om ursäkt, denna gång för direkt jämförande av norrlänningar, smålänningar samt eventuella skåningar med sylt. Norrlänningar, smålänningar samt pannkakor har all rätt att leva utan att behöva bli trakasserade eller misshandlade. -GreenpeaceBer alltså än en gång om ursäkt för mitt vanvettiga beteende samt besatthet när det gäller fetstil och norrlänningar, smålänningar samt eventuella tekakor. Jag hyser inte agg mot någon av dessa. Min far var smålänning, och min mormor var tekaka... jag menar skåning.Ber ännu en gång skåningarna om ursäkt för att bli jämförda med tekakor. Varenda vettig människa vet väl att de är bullarBer om ursäkt för att i ont uppsåt flera gånger ha utsatt norrlänningar, smålänningar och skåningar för tryck i fetstil. Meningen var inte att norrlänningar, smålänningar eller bullar ska känna sig utpekade av mig eller hånade. Jag ska genast sluta med detta ohyfsade beteende.Genast