Tomatalven
Hero
En risk med att det står "i färg" är att det kan framstå som löjligt för folk som är oinvigda. Det är faktiskt ganska många som spelar F!osg utan att ha varit med på 80-talet.
Må så vara men ta för allt i världen bort det! Att det är i färg är ju ett mycket bra försäljningsargument.Tomatalven said:En risk med att det står "i färg" är att det kan framstå som löjligt för folk som är oinvigda. Det är faktiskt ganska många som spelar F!osg utan att ha varit med på 80-talet.
Eller varför inte Fantasy! Extreme Radical OSGHerr Arntsen said:Inte enbart den givetvis
Ah, tråkigt, men den som väntar på nått gott Kommer den heta advanced expert förresten? Är det inte hugget i sten har jag ett förslag, bara för att vara lite svulstigare än allt annat så:
Fantasy! Extreme OSG
Jup.On topic: Ligger Ormhudens Dal i FD?
Ok, vad betyder FD? Kanske dum fråga, men Brokk inte smart.Arfert said:Jup.On topic: Ligger Ormhudens Dal i FD?
Fast är inte det lite missvisande? Det är väl inte som att expansionen gör spelet mer OSG än när man bara kör med grundboken?Herr Arntsen said:Inte enbart den givetvis
Ah, tråkigt, men den som väntar på nått gott Kommer den heta advanced expert förresten? Är det inte hugget i sten har jag ett förslag, bara för att vara lite svulstigare än allt annat så:
Fantasy! Extreme OSG
Aha, den använder ju jag med. Brokk inte snabb.Tomatalven said:Jag syftade på Fjärran Dalar, kampanjvärlden från grundboken.
jo lite, men det skall vara svulstigt och coolt, bigger better, stronger, sen om det är hundraprocentigt sanningsenligt är inte så noga, tycker inte jag i alla fallTomatalven said:Fast är inte det lite missvisande? Det är väl inte som att expansionen gör spelet mer OSG än när man bara kör med grundboken?Herr Arntsen said:Inte enbart den givetvis
Fantasy! Extreme OSG