Re: Lägg av
Du borde skilja på att jag inte angripit Bergting personligen, jag har kommenterat att en del av hans verk inte håller den höga klass jag förväntade mig
"Kommentarer" av den kalibern är säkert till stor nytta för Peter, tror du inte det? Det är en viss skillnad på "jag tycker att ankan i DoD4 såg bättre ut än den i DoD6" och "dina bilder är ren skit". Jag vet att du inte kommit med något av ovanstående påståenden, de ska bara ge min bild av skillnaden i att uttrycka sig. Och med ditt ordval så är budskapet som jag tolkar det att bilderna är skit. Även om du inte hyser agg mot Peter personligen så är det allt annat än angenämt att få höra sådana totalsågningar av ens arbete, och det gäller de flesta människor. För min del får du tycka vad du vill om Peters bilder, jag reagerade på ditt sätt att uttrycka dig, vilket saknade all smidighet och var ytterst oproffesionellt.
Jag har inte sagt att alla bilder är dåliga utan just ett par av teckningarna i boken.
Jag tror inte att jag har påstått något annat, rätta mig om jag har fel.
Ta det för vad det är, läg inte in massa annat i det
Jag tar det för vad det är, nämligen väldigt dålig stil. Vad jag har kritiserat dig för utöver det får du gärna berätta för mig.
Nerosuferoth
ÉÍ 'AANEÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É