fjodorsenuba
Krigarpoet
Jag klär ut mig till Cesar. Blir passande med att bli dräpt i Senaten imorgon
Röstar | Röstat på | ||||
Fjodorsenuba | #9 Basenanji | #251 Impetigo | #374 Hägerstrand | ||
Hägerstrand | #11 Big Mama | #125 Brynolf | #521 Brynolf | ||
Waterhouse | #70 Fjodorsenuba | 367 Ingen | #375 Hägerstrand | #545 Hägerstrand | #566 Big mama |
Impetigo | #150 Big Mama | #243 Big mama | #358 Hägerstrand | #508 Brynolf | |
Basenanji | #155 Fjodorsenuba | #294 Fjodorsenuba | #405 Ingen | #456 Brynolf | #457 Impetigo |
Brynolf | #168 Impetigo | #541 Impetigo | |||
Big mama | #336 Brynolf | ||||
Octagonal | #445 Brynolf | #522 Brynolf | |||
Sidd | #497 Brynolf | #523 Brynolf | |||
Vimes | #537 Impetigo |
A: Vimes och WaterhouseBehöver massiv hjälp ja...Inte mentala förmåga just nu att leta fram alla svar...
Hm, hade du varit ulv skulle du nog hållit tyst om det där va? Vad säger du om vår bigmama-plan, att försöka hänga dig?Brynolf är grön kan jag bekräfta!!
Det är en bra plan! Nu har vi ju tagit en ulv så inte lika stressigt. Mig kan ni undvara! Impetigo: not so much!Hm, hade du varit ulv skulle du nog hållit tyst om det där va? Vad säger du om vår bigmama-plan, att försöka hänga dig?
Ganska hundra på att anth svarat ja på det därJag antar att @Octagonal s röst försvann i och med nattmordet?
Alla röster som ska räknas, räknas. Du blir inte av med din röst bara för att du är nattmördad eller utröstad.@Anthrox : När spelare röstas in i sviten vid rundans start, räknas endast de röster som då är kvar i spel, eller räknas även nattmördade/utröstade röster?
Okej, då skedde aktivt jidder i rösttåget på Brynolf, och inte bara passivt.Alla röster som ska räknas, räknas. Du blir inte av med din röst bara för att du är nattmördad eller utröstad.
Så Octas röst räknades alltså.Alla röster som ska räknas, räknas. Du blir inte av med din röst bara för att du är nattmördad eller utröstad.
Jag har tagit höjd för eventuella felstavningar och felformateringar och räknat rösten ändå.@Anthrox : Följdfråga, räknas röster där man inte formaterar rösten som i reglerna (exempelvis genom att skriva ”Suiten” istället för ”Sviten”)?
Eftersom den ena jag kan se som konkurrerande kandidat till @Basenanji är @Big Mama själv skulle jag gärna se att BM får 4 röster och Basse 3, så att BM åker om hen ljugit om förmågan istället för att Basse gör det.Hm, hade du varit ulv skulle du nog hållit tyst om det där va? Vad säger du om vår bigmama-plan, att försöka hänga dig?
@Big Mama grönas lite av att inte ha koll på vilken runda förmågan användes, hade jag glömt att jag tänkte.Eftersom den ena jag kan se som konkurrerande kandidat till @Basenanji är @Big Mama själv skulle jag gärna se att BM får 4 röster och Basse 3, så att BM åker om hen ljugit om förmågan istället för att Basse gör det.
Tyvärr är det väl för mycket jidder i rösterna för att det ska gå att genomföra.