StradhLestat
Hero
Röst: @Sömniga Isaac
Det sög lite att Fjodor claimade. Nu kommer Isaac antagligen ryka (och jag är typ 99,9 % säker på att han är bybo). Jag har inget grönande på Brynolf, utan tycker han varit loj.Men! Jag flyttade ju precis bort därifrån
Vad är det nu då?
Se ovan. Ingen grönvibb, vilket jag har på Isaac. Men det är nog ett kört race vid det här laget (blir bra att veta om jag måste byta profilbild redan i R2, dock!)Motivering?
Jag tror inte det här är en ulvtaktik men om det är det så är det sen sorgligaste ulvstrategin jag har varit med om i alla fallInser nu också att jag missat att läsa klar den mäktiges guds meddelande och har en specialförmåga att väkta. Och nej detta är inte för att rädda mig själv.
Då jag troligtvis blir utröstad och om jag inte blir det så kommer jag lågflyga imorgon så byn får ä ingen nytta av det är så sjukt besviken på mig själv.
Man what? Fjodor satte just spiken i kistan för Isaac. På vilken planet gynnar Fjodors väktar-claim Isaac?Jag gissar att Fjodor spelar så här för att han försöker rädda Sömniga Isaac.
Utveckla!@Basenanji
Det har med Härolden att göra. Därför gissar jag på att @Sömniga Isaac försöker föytta på sin.
…Eller vänta tils nästa runda…Och ja: om någon annan är VÄKTARE är det alltså dags att outa det ASAP.
+1Utveckla!
I ETT SPELEXEMPEL FÖR 14 SPELAREDet "står" ju trots allt tre ulvar i startposten.
Nu antar du saker om nattmordet som du rimligtvis inte vet.Men jag är dock inte helt såld på en väktaroutning, för som spelet är utformat (i mitt huvud) finns det inte utrymme för en väktare. Kanske att Feuflux tryckte in en bara för sakens skull, men när det redan verkar vara svårt att få igenom ett nattmord så blir den rollen snabbt överflödig.
Varför??…Eller vänta tils nästa runda…
Ja?Nu antar du saker om nattmordet som du rimligtvis inte vet.
Sluta med det!