Varulv Paris part deux - Runda 1

Vimes

Kungsblå
Men! Jag flyttade ju precis bort därifrån 😄

Vad är det nu då?
Det sög lite att Fjodor claimade. Nu kommer Isaac antagligen ryka (och jag är typ 99,9 % säker på att han är bybo). Jag har inget grönande på Brynolf, utan tycker han varit loj.

Basenanji

Postd20modernist
Jag gissar att Fjodor spelar så här för att han försöker rädda Sömniga Isaac.

Sysp

NNO
Inser nu också att jag missat att läsa klar den mäktiges guds meddelande och har en specialförmåga att väkta. Och nej detta är inte för att rädda mig själv.
Då jag troligtvis blir utröstad och om jag inte blir det så kommer jag lågflyga imorgon så byn får ä ingen nytta av det :( är så sjukt besviken på mig själv.
Jag tror inte det här är en ulvtaktik men om det är det så är det sen sorgligaste ulvstrategin jag har varit med om i alla fall 😄

Vimes

Kungsblå
Jag gissar att Fjodor spelar så här för att han försöker rädda Sömniga Isaac.
Man what? Fjodor satte just spiken i kistan för Isaac. På vilken planet gynnar Fjodors väktar-claim Isaac?

Vimes

Kungsblå
Och ja: om någon annan är VÄKTARE är det alltså dags att outa det ASAP.

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Men jag är dock inte helt såld på en väktaroutning, för som spelet är utformat (i mitt huvud) finns det inte utrymme för en väktare. Kanske att Feuflux tryckte in en bara för sakens skull, men när det redan verkar vara svårt att få igenom ett nattmord så blir den rollen snabbt överflödig.

Vimes

Kungsblå
Men jag är dock inte helt såld på en väktaroutning, för som spelet är utformat (i mitt huvud) finns det inte utrymme för en väktare. Kanske att Feuflux tryckte in en bara för sakens skull, men när det redan verkar vara svårt att få igenom ett nattmord så blir den rollen snabbt överflödig.
Nu antar du saker om nattmordet som du rimligtvis inte vet.