Röster:
fjodorsenuba: Vimes(1) + Basenanji(1) + Sysp(2) + Anthrox(2) + Sidd(1) + Sömniga Isaac(1) = 8
Hägerstrand: Big Mama(2) = 2
Basenanji: fjodorsenuba(2) = 2
Big Mama: Hägerstrand(1) = 1
Stämningstext:
Rojalisten @fjodorsenuba röstas ut och får lämna tillställningen. Det blir lite dålig stämning när kungen blänger på kvarvarande personer i hovet. Sen kommer en springpojke in och vecklar upp en karta för att visa vad som händer ute i staden och alla lutar sig fram för att se ordentligt.
- Titta titta ers majestät. Så här ser det ut nu med arrondissementen och dess kontroll. Och ett kardinalgarde har sökt upp herr @Vimes som hade enheter i 7 och nergjort dem!
- En som inte kan säkra sina truppen är inte god nog åt mitt hov. Lämna oss omedelbart! säger kungen och pekar på Vimes.
- Jag fixade så att utslagnas spelares områden är vita också (och jag är inte alls toknervös att jag missar nåt och gör fel igen...).
- Duktig springpojke. Ta dig en croissant på vägen ut.
Vi tackar de fallna för gott spelande. Fritt fram att komma med ett sista inlägg utan spelrelaterad information.
Kvar i spel
@Basenanji - röd
@Sysp - gul
@Hägerstrand - grön
@Sömniga Isaac - ljusblå
@Anthrox - lila
@Sidd - rosa
@Big Mama - mörkgrå
Röstningslänk: https://werewolf.florin.nu/84650
Rundan slutar
Tisdag kl 21:30
Enheter
Skriv i PM till spelledaren hur du vill flytta dina enheter. Enbart senaste inskickning gäller. Inget PM eller PM efter deadline = enheterna står kvar där de är.
fjodorsenuba: Vimes(1) + Basenanji(1) + Sysp(2) + Anthrox(2) + Sidd(1) + Sömniga Isaac(1) = 8
Hägerstrand: Big Mama(2) = 2
Basenanji: fjodorsenuba(2) = 2
Big Mama: Hägerstrand(1) = 1
Stämningstext:
Rojalisten @fjodorsenuba röstas ut och får lämna tillställningen. Det blir lite dålig stämning när kungen blänger på kvarvarande personer i hovet. Sen kommer en springpojke in och vecklar upp en karta för att visa vad som händer ute i staden och alla lutar sig fram för att se ordentligt.
- Titta titta ers majestät. Så här ser det ut nu med arrondissementen och dess kontroll. Och ett kardinalgarde har sökt upp herr @Vimes som hade enheter i 7 och nergjort dem!
- En som inte kan säkra sina truppen är inte god nog åt mitt hov. Lämna oss omedelbart! säger kungen och pekar på Vimes.
- Jag fixade så att utslagnas spelares områden är vita också (och jag är inte alls toknervös att jag missar nåt och gör fel igen...).
- Duktig springpojke. Ta dig en croissant på vägen ut.
Vi tackar de fallna för gott spelande. Fritt fram att komma med ett sista inlägg utan spelrelaterad information.
Kvar i spel
@Basenanji - röd
@Sysp - gul
@Hägerstrand - grön
@Sömniga Isaac - ljusblå
@Anthrox - lila
@Sidd - rosa
@Big Mama - mörkgrå
Röstningslänk: https://werewolf.florin.nu/84650
Rundan slutar
Tisdag kl 21:30
Enheter
Symbol | Typ | Beskrivning |
---|---|---|
S | Soldater | Går ett steg eller står kvar. Alla soldater flyttar samtidigt, och kan inte gå in i ett arrondissement där det finns en annan soldat. Värd 3 inflytande. |
H | Härold | Går ett steg eller står kvar. Alla härolder flyttar samtidigt, men har ingen begränsning på vart de får gå. Värd 1 inflytande. |
K | Kardinalgarde | Kardinalen själv har alibi, så han måste gett kontrollen till någon eller några! |