Öh. Both projects? Vad skulle den andra filmen handla om, Frodos barndom eller vad?"Last week, Mark Ordesky called Ken (Kamins, Jackson's manager) and told him that New Line would no longer be requiring our services on The Hobbit and the LOTR 'prequel,"' Jackson wrote.
"This was a courtesy call to let us know that the studio was now actively looking to hire another filmmaker for both projects," he added.
Jag är inte helt säker på att jag vill se den filmens version av scenen där Sarumans stav bryts...Fast jag tror att det andra projektet är den obligatoriska porr-spoofen. Med Dildo Shaggins, trollkarlen Analf the Brown och prinsessan Shaven. Ja jäklar.
Och Gollums magiska pubisring med vilken man får ett jättestånd så att traktens alla ungmör måste ligga i rejält för att tillfredsställa bäraren. Annars blir man knäpp, krum och förtorkad, som Gollum.Fast jag tror att det andra projektet är den obligatoriska porr-spoofen. Med Dildo Shaggins, trollkarlen Analf the Brown och prinsessan Shaven. Ja jäklar.
Stämmer. Tvåan och trean var i princip två delar av en handling, så jag rörde ihop dem.var det inte i tredje?
Nejdå, Spock var också med, som ambassadör/agent till Romulus.Säkert att vi inte pratar DeForest Kelley igen..?