Jag är nyfiken på om det är vissa sorters regelsystem eller vissa teman som lämpar sig sämre för (asynkront) pbp-spel.
Långa strider i många rundor med många tärningsslag som är beroende av tidigare tärningsslag är såklart en big no-no.
Jag har läst någon skriva att pbta-spel inte fungerar så bra. Minns inte vad argumenten var. Själv har jag aldrig testat det.
Jag har en misstanke om att mysterielösarspel med många ledtrådar etc kan vara svårt - men kanske bara om man undlåter att föra anteckningar.
Långa strider i många rundor med många tärningsslag som är beroende av tidigare tärningsslag är såklart en big no-no.
Jag har läst någon skriva att pbta-spel inte fungerar så bra. Minns inte vad argumenten var. Själv har jag aldrig testat det.
Jag har en misstanke om att mysterielösarspel med många ledtrådar etc kan vara svårt - men kanske bara om man undlåter att föra anteckningar.