Nekromanti Plex gif vägbeskrivning?

!Paxen

Swashbuckler
Hmm, jag tror att det ligger i västerbotten. Är dock ganska dålig på lesbiska nästen.

Poseur

Swashbuckler
Jag som trodde bättre om kineserna.

Amerikaner däremot trodde jag skulle kunna komma på något sådant...

/poseur känner mig sviken.

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Det är så synd att den där artikeln är fejk :gremfrown: Alltså, att den kinesiska artikeln inte existerar.

Det hade varit så bra <3

Eksem

Champion
Jag tyckte väl att det doftade nonsens, men existerar artikeln på The Local? Vad är Aftonbladets källa?

Rising

Vila i frid
Xakhal raserar illusioner

Det är så synd att den där artikeln är fejk
Men ååååh! Fan, vilken partypooper du är, som pissar på våra drömmar så där. Jag kan tänka mig dig som mamma om några år:

"Va? Har de andra barnen på dagis pratat om Jultomten? Ha ha ha. Nä, han finns inte. Det är bara något som era ADHD-kamraters föräldrar säger, eftersom det är en behändig lögn att använda för att skrämma oregerliga barn till att uppföra sig. Pappa och jag har valt att vara uppriktiga gentemot er barn istället, och vi tror inte på metoden att använda materiella tillhörigheter som belöning i uppfostringssysfte: Om ni inte är snälla så kommer vi istället att skuldbelägga er och använda oss av passiv aggressivitet för att ge er neuroser och komplex som ni kommer att lida av ända upp till medelåldern. Och du, Daniel, ska särskilt se upp, för jag ammade dig ganska länge, och jag tror att både du och jag vet hur lätt det vore för mig att kittla ditt latenta Oidipuskomplex till liv. Vill du verkligen behöva spendera en halv förmögenhet hos olika terapeuter för att slippa se det här ansiktet framför dig varje gång du försöker tillfredsställa en kvinna?

Nä, någon tjock, skäggig farbror i roliga kläder som delar ut leksaker till barn; det finns det inte. Eller; vi har ju visserligen gubben Ahlström längre ner på gatan, men han har ju blivit kemiskt kastrerad sedan flera år tillbaka. Och inte ens innan dess hade det varit så roligt att få hamna på hans lista över goda små barn, skall ni veta, för det skulle bara betyda att han ville dra in er i sin skåpbil och filma er tillsammans med sina hundar. Och det här var på tiden då han ägde ett par Leonbergers. Så oj, oj, oj, om ni tycker det gör ont i rumpan att cykla på kullerstenarna här utanför redan idag, då skulle ni inte vilja veta hur det hade känts efter en biltur med gubben Ahlström, inte!

Så. Godnatt nu barn. Sov så gott, och förresten; jag såg en skitstor spindel här inne när jag dammsög, men när jag hade hämtat en tidning för att slå ihjäl den så var den plötsligt borta. Så den kan vara var som helst i det här rummet, just nu.

Och förresten; det finns inget som heter kärlek, hopp eller omsorg. Jag och pappa kommer givetvis fortsätta säga att vi älskar er, men vår föräldraomsorg är till stor del en social konstruktion, lika konstlad och artificiell som vårt bordsskick. Och även om vi säger att vi älskar er alla precis lika mycket, så måste jag vara ärlig och säga att det aldrig riktigt har klickat mellan mig och dig, Sebastian. Liksom, du började inte prata förrän du var tre år, och sedan dess har du hasplat ur dig så banala klyschor att du lika gärna kunde ha fortsatt hålla käften, om jag ska vara uppriktig. Det var förresten pappa som valde ditt namn, själv har jag alltid tyckt att det är ett namn för slapptänkta troglodyter. Jag hade en klasskompis som vi kallade för CP-Sebbe, och jag måste tyvärr säga att du påminner en hel del om honom.

Nå: Gå och lägg er nu, för nu ska pappa och jag försöka blåsa lite liv i vårt falnade äktenskap genom att prova positionerna som pappa läst om i Expressen sex- och samlevnadsguide. Ni skall veta att minsta lilla tjat eller gnäll från er i natt gör att pappa och jag förs ett steg närmare skilsmässa, och när den väl har skett så betyder det att jag kommer att ställa en massa obehagliga frågor till er om pappas nya hora till fru varje gång som ni har varit hos honom. Det blir inte roligt, skall ni veta. Och du, Annika, du skall vara särskilt orolig, för du vet ju vilka skabbiga vrak till killar som jag vänder mig om efter på gatan, och med en sådan karl i huset så kan du ju gissa vad som kommer att hända när jag börjar bli lös i köttet och du har kommit upp i puberteten... Så... Ja, just ja, förresten; glöm inte bort att man kan ha livshotande cancer utan att veta om det.

*klick*"

!Paxen

Swashbuckler
Re: Xakhal raserar illusioner

Rising: Oavsett hur illa det är så kan han göra det värre :gremlaugh:

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Re: Xakhal raserar illusioner

Du är så gullig när du får damp :gremsmile: *kindnyp* det är nog för att du blev ammad så länge.

Wyldstorm

Swordsman
Vägbeskrivning?
Kör norr till männen uppträder som män, använd kodfrasen "ursäkta, jag har nog kört vilse" (vilken män aldrig skulle säga) till första kvinna som ser ut att heta "Helga" & som bär en rosa motorsåg..