Ah, så borde det vara. Vad dum jag känner mig.wilper said:Jag skulle tro att du inte fick ner hela filen. Jag provade själv alldeles nyss att dra ner den, och slutmusiken ligger där som den brukar. Totalt skall det vara 37.55 minuter enligt min mp3-spelare, och filen är 15487864 Byte lång.
Sweet. Här har man varit sjuk i typ en vecka och allt är pest och pina, men så får man ett trevligt poscast-avsnitt att se fram mot. Synd dock på det att det inte blev vad det skulle. =)wilper said:
Kul att höra! Kan du hålla dig till GothCon kan vi spela en omgång då. Vill du kika på ett regeldokument får du ge mig nån vecka så jag hinner få det presentabelt.Han said:Jag blev väldigt nyfiken på Den yttersta domen.
Tufft! Ska bli angenämt att lyssna på.wilper said:Avsnitt 9 - Medan Världen Går Under
Ole Peder som jag spelar med är en av snubbarna bakom Itras By, awesome!
Håller med, de avsnitten är bra och Märklighetstroget är överlag en ruskigt bra podcast.wilper said:Hehe.
Själv sökte jag mig till Märklighetstroget idag, och drog ner #14 och #15. Bortomavsnittet var mycket bredare än jag väntat mig, väl värt en genomlyssning även om man inte skulle vara just en fantast av Bortomrollspelet. Mycket snack om hur man spelar skräck i allmänhet.
Och #15 var om Svavelvinter. Slutet på mars kan inte komma snart nog, är allt jag har att säga.
Tja, det är sant. Den är möjligen mer professionell i tekniskt avseende, men som sagt, dina avsnitt roar mig mer. Märklighetstroget har trots allt ett så brett register att podcasten blandar så många olika ämnen, ämnen som ibland inte intresserar mig alls.wilper said:Roligt att höra att du tycker om den.
Märklighetstroget är flera divisioner mer genomarbetad än vad Nordnordost är, jämför bara ljudkvaliteten.
Thom håller på med en massa hokuspokus och jobb för att kunna hålla den nivån, jag sätter bara igång diktafonen/Audacity och sen klipper jag bort tankepauser och "eeeeerrrmmmmm".