Vimes
Sillkung
Jag tror du tar hem det här Hellzon :/Azmizaian Kings.
Jag tror du tar hem det här Hellzon :/Azmizaian Kings.
Jag är ju inte lika säker. En riktig standoff är det iallafall, med katapulter precis utanför varandras räckvidd. Jag fick lite hjärtsnörp när din första dök upp men min kom ju fram samtidigt.Jag tror du tar hem det här Hellzon :/
Jag skäms nästan för att erkänna att jag inte riktigt kan sätta fingret på vad jag har för strategi. "Builds" på ett halvdussin rundor orkar jag inte hålla reda på när jag är med i ett halvdussin spel. Det är först nu i cupen som jag börjat räkna rundor för att komma någonstans för att jag måste för att hålla jämna steg med dig och Ragnar.Efter den här cupen måste vi prata olika strategier och builds. Jag har en helt annan stil en Hellzon t.ex. (det här med roads känns som fusk tycker jag).
Det jag tar med mig är balansen mellan cool tech (riddare) och ekonomisk tech (lumber mills). Jag börjar fundera på vid vilka tillfällen det är värt att skippa ekonomi till förmån för tech. Min match mot @Hellzon kändes som cool tech vs eko tech, och det gick nästan, nästan hem för mig. Men inte hela vägen.Efter den här cupen måste vi prata olika strategier och builds. Jag har en helt annan stil en Hellzon t.ex. (det här med roads känns som fusk tycker jag).
Jag vill också prata builds mm. För min del så verkar jag missa någon central del för jag är rätt ofta bra med i de första turns en för att sedan i turn 8+ sjunka ihop som en trött suffle med dåligt självförtroende.Efter den här cupen måste vi prata olika strategier och builds. Jag har en helt annan stil en Hellzon t.ex. (det här med roads känns som fusk tycker jag).
Alltså, svårt att säga utan att se spelet från din sida, men fritt från minnet från vår match:Jag vill också prata builds mm. För min del så verkar jag missa någon central del för jag är rätt ofta bra med i de första turns en för att sedan i turn 8+ sjunka ihop som en trött suffle med dåligt självförtroende.
Vad gör jag galet? [Välj något, max tre förslag/inlägg]
Nu ska inte jag smutsa ned hela tråden här, men du har ju bjudit in till en match, så nu tänker jag anteckna exakt vad jag gör för drag i en txt-fil så kan vi kolla på den senare?!(Om du nu vill ha tips från en som åkte ut redan i gruppspelet )
Ska jag välja bana eller? Då kör vi waterworld!Yes. Och jag och @Xyas från match 1 i tredjeplatsmatchen blir det
Okej. Kekekeke.Ska jag välja bana eller? Då kör vi waterworld!
Edit: välj oumaji. I double-dare you!
Det var ju du som drog ivägFasen vad du drog i väg i poäng nu, Xyas. Hittade du en val?