Basenanji
Postd20modernist
Varför får jag -0 och du +0? HALLÅSKÄRPNING!!!11!!NY UPPDATERAD STÄLLNING!
@Xyas 32 (+5)
@Vimes 29 (+1)
@Tant Ragnar 27 (+3)
@Basenanji 13 (-0)
@Waterhouse 8 (+0)
Varför får jag -0 och du +0? HALLÅSKÄRPNING!!!11!!NY UPPDATERAD STÄLLNING!
@Xyas 32 (+5)
@Vimes 29 (+1)
@Tant Ragnar 27 (+3)
@Basenanji 13 (-0)
@Waterhouse 8 (+0)
Men Basse, det blir ju samma sak!Varför får jag -0 och du +0? HALLÅSKÄRPNING!!!11!!
Nu låter du….. negativ!Varför får jag -0 och du +0? HALLÅSKÄRPNING!!!11!!
Ok, då kan vi väl skriva att jag får +0 och att du får -0.Men Basse, det blir ju samma sak!
Ni får göra det nästa gångOk, då kan vi väl skriva att jag får +0 och att du får -0.
Nu planerar jag aldrig att få 0 poäng igen, men skulle det hända får du skriva minus noll om det känns bättre för dig!Ok, då kan vi väl skriva att jag får +0 och att du får -0.
Jag muckar inte med någon, lever i fred. Mycket lättare med Xyas som granne än med Ragnar.Öh @Waterhouse varför muckar du med mina björnar? De vill bara äta bär (och haj - för björnar är som bekant allätare).
Det är TantRagnars pirater.Ok är det nån frifräsare från botten Vimes jag tjafsar med då gissar jag
Imperius har alltid varit en god granne, finns inte på kartan att vi skulle bråka med honom.@Waterhouse du ligger rätt bra till för en förstaplats om du slutar hålla xyas om ryggen. Är du säker på att du vill kasta bort den pga en blodsfejd som du själv startade?
Lands & Quest: jag är en god granne, du hugger mig i ryggen vid första bästa möjlighetImperius har alltid varit en god granne, finns inte på kartan att vi skulle bråka med honom.
Allt detta började i mitt första parti, då dina björnbarbarer fegt anföll oss, en giraff glömmer aldrig! Xyas däremot har jag alltid haft en god relation med.Lands & Quest: jag är en god granne, du hugger mig i ryggen vid första bästa möjlighet
Autumns & Crabs: jag är en god granne, fram till att jag måste ingripa militärt för att stävja Vimes krigsbrott.
Du gör som du vill @Xyas, men jag skulle lita lika långt på @Waterhouse välvilja som jag kan kasta en giraff…