Jag ska börja ta screenshot på när folk bryter sina allianser med mig så jag slipper det här eländiga smutskastandetJag förstår. Den version jag har fått höra lyder lite mer: ”…helt plötsligt började någon bråka med mig?! Va? ”
Jag ska börja ta screenshot på när folk bryter sina allianser med mig så jag slipper det här eländiga smutskastandetJag förstår. Den version jag har fått höra lyder lite mer: ”…helt plötsligt började någon bråka med mig?! Va? ”
Ja, alltså, jag började rätt tungt med svedjebruk. Men sen insåg jag att du hade såna där ”sanctuaries”, som lockar till sig en massa enhörningar. Och det är ju toppen, då kan man liksom slakta dem flera gånger! Mina fina piratstäder är nu superstora (och väldigt mätta).Har du bränt skogarna och förvandlat dem till monokulturella fält så långt ögat kan nå Ragnar? Eller finns det fortfarande vilda enhörningar runt mina städer och Sanctuaries?
View attachment 19670
Kul take på en enbent pirat ändå.
Det ser ut som att han eldar upp sina gamla träben. Troligen för att han tänker köra med enhörningshorn istället framgent.Kul take på en enbent pirat ändå.
På tal om det, jag finner det lustigt att den främsta exportvaran från vikingabosättningarna på Grönland var just enhörningshorn. Egentligen narvalshuggtänder, men de är väldigt lika. Sålde som smör till diverse hov i Europa. Jag hade blivit misstänksam om ett gäng håriga skandinaver försökte sälja mig enhörningshorn, men de hade nog bra mellanhänder som kunde förbättra produkten med en bra historia och ett äkthetsbevis.Det ser ut som att han eldar upp sina gamla träben. Troligen för att han tänker köra med enhörningshorn istället framgent.